یک درصد از سود پتروشیمی ها به بهداشت و درمان ماهشهر اختصاص یابد/ افتتاح دانشکده علوم پزشکی ماهشهر

خورنا: سیدحسن هاشمی روز چهارشنبه با حضور در بیمارستان معرفی ماهشهر گفت: صنایع پتروشیمی منطقه باید یک درصد از درآمدهای خود را به بخش بهداشت و درمان شهرستان اختصاص دهند.

وزیر بهداشت در گفتگو با خورنا اظهار داشت: با توجه به وجود صنایع عظیم پتروشیمی در این شهرستان، بخش بهداشت درمان باید ار منابع اقتصادی در این شهرستان تامین گردد.

سید حسن هاشمی قاضی زاده افرود: با توجه به بودجه بسیار اندک وزارت بهداشت، از مسئولیت پتروشیمی خواستاریم از درآمد های ناشی از فروش محصولات خود یک درصد از آن را به بخش سلامت در شهرستان بندر ماهشهر اختصاص دهند.

وی در ادامه ضمن اشاره به ایجاد دانشکده علوم پزشکی در این شهرستان خاطر نشان کرد: بخش بهداشت و درمان این شهرستان از دانشکده علوم پزشکی آبادان جدا و برای خدمات بهتر و مطلوب در امر سلامت شهروندان زیر مجموعه داتشگاه علوم پزشکی اهواز قرار گرفت.

وی ادامه: در آینده نزدیک دانشکده علوم پزشکی در این شهرستان ایجاد می گردد و شاهد پذیرش دانشجو در رشته های پیرا پزشکی و بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر خواهیم بود.

وی در پایان افزود: در آینده نزدیک خبرهای بسیار خوشی را در بخش بهداشت و درمان ماهشهر به شهروندان ماهشهری میدهیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حوری فیصلی با سلام ماهشهر شهر بزرگی است وزیر مجموعه های زیادی دارد همچنین با توجه به صنعتی بودن این شهر ایا این درست است که دزفول شهر به ان کوچکی دانشکده علوم پزشکی داشته باشد اما ماهشهر فاقد این امکان باشد امیدوارم شاهد افتتاح هر چه سریعتر دانشکده علوم پزشکی ماهشهر باشیم باتشکر