انتقاد امام جمعه هندیجان از حضور چند دقیقه ای سفیر رئیس جمهور در این شهر

خورنا: امام جمعه هندیجان گفت: حضور چند دقیقه‌ای سفیر رئیس جمهور در هندیجان برای انعکاس تمام مشکلات کارساز نبود.
حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: مسئولان خدمت‌رسانی به مردم را در راس اولویت‌های مهم کار خود قرار دهند.
وی افزود: همت بلند در خدماتی‌رسانی به خلق خداوند سبب رضایت بیشتر مردم خواهد شد و این کار گام برداشتن در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
امام جمعه هندیجان در ادامه با تبریک فرا رسیدن میلاد فرخنده نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت بیان کرد: در سایه وحدتی که بین مسلمانان در سراسر گیتی وجود دارد دین مبین اسلام در حال گسترش است.
وی تاکید کرد: هیچ قدرتی توانایی مقابله با نفوذ و گسترش اسلام در جهان را ندارد زیرا پشتوانه این دین قدرت خداوند تبارک و تعالی است.
شمیل‌پور وحدت را عامل اصلی پیشرفت و شکوفایی کشورهای اسلامی دانست و عنوان کرد: در زمان‌های مختلف وحدت مسلمانان همواره باعث ترس دشمنان ما شده است.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به تلاش پیامبران الهی برای حاکمیت اسلام اشاره کرد و گفت: حضور انبیا الهی برای نجات انسان‌ها و هدایت آن‌ها به سوی صراط مستقیم بوده است.
امام جمعه هندیجان تصریح کرد: اخلاق پیامبراعظم حضرت محمد (ص) اخلاق کامل و پسندیده‌ای بود و سیره عملی آن حضرت باید برای مسلمانان به ویژه مسئولان کشورهای اسلامی الگو باشد.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در خوزستان عنوان کرد: حضور یکی از اعضای هیئت دولت در این شهرستان و آن هم چند دقیقه‌ای مشکلی از مشکلات این منطقه حل نمی‌کند.
شمیل‌پور تصریح کرد: بهتر بود در خصوص معضلات و مشکلات هندیجان به طور مفصل‌تر بحث و بررسی می‌شد و صدا و سیما نیز در نشست تلویزیونی رئیس جمهور یکی از شهروندان این شهرستان را به تصویر می‌کشید.
وی از مسئولان شهرستانی انتقاد کرد و افزود: مسئولان باید مردم را در جریان سفیر دولت به این شهرستان قرار می‌دهند تا همه مشکلات منتقل داده می‌شد.
امام جمعه هندیجان در پایان از مسئولان خوسات به طور جدی وضعیت قبرستان این شهرستان را بررسی و برای رفع مشکلات فاضلاب و جمع‌آوری آب‌های سطحی آن اقدام کنند در غیر این‌صورت در خطبه‌ها نام سازمان‌هایی که در این زمینه کوتاهی می‌کنند را تکرار خواهیم کرد.