سهیلا؛ خبرنگاری که سوژه خبری شد

خورنا: سهیلا باوری خبرنگار فارس خوزستان در حال پوشش اخبار سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به این استان، دچار سانحه تصادف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، یکی از اقشار سختکوش جامعه خبرنگاران هستند که در سخت‌ترین شرایط کارشان که اطلاع‌رسانی است را انجام می‌دهند.

خبرنگار باید در تمام ساعات شبانه روز به فعالیت بپردازد؛ برایش هم فرقی ندارد که در چه فصلی از سال قرار دارد چون این حرفه تعطیلی ندارد و همه روزهای یک خبرنگار بهاری است.

در بین هزاران هزار خبری که روزانه در دنیا منتشر می‌شود گاهی اوقات خود خبرنگاران رسانه‌ها سوژه‌های خبر برای دیگر همکاران خود می‌شوند که از این نمونه می‌توان به شهادت خبرنگار پرتلاش صدا و سیما شهید غلامرضا رهبر و شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان اشاره کرد.

یکی از این حوادث نیز صبح دیروز در جریان سفر رئیس جمهور به استان خوزستان در اهواز اتفاق افتاد و یکی از خبرنگاران سوژه خبر شد.

وقتی رئیس جمهور کشور به استانی سفر می‌کند وظیفه خبرنگاران است که برنامه‌های حضور شخص دوم مملکت را مخابره کنند تا هموطنان از آن مطلع شوند و در جریان کار قرار گیرند حال اگر این سفر نخستین سفر استانی یک دولت باشد کار سخت‌تر می‌شود.

سفر استانی رئیس جمهور دولت تدبیر و امید از روز سه‌شنبه بیست و چهارم دی‌ماه به استان خوزستان به عنوان نخستین مقصد سفرهای استانی آغاز شد که از‌‌ همان لحظات نخست کار سنگین خبرنگاران رسانه‌های گروهی آغاز شد، خانم سهیلا باوری نیز به عنوان خبرنگار فارس اخبار سفر آقای روحانی را پوشش می‌داد و در این چند روز اخبار زیادی از وی بر روی خروجی خبرگزاری قرار گرفت.

متاسفانه خانم باوری صبح دیروز برای همراه شدن با تیم خبری سفر رئیس جمهور به آبادان در مسیر اهواز دچار سانحه شد و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است.

در این حادثه پدر خانم باوری نیز مجروح شد و به گفته یکی از بستگانش هم‌اکنون بیهوش بوده و به تشخیص پزشکان مهره‌های گردن وی دچار آسیب جدی شده‌ است.

می‌شود در جایی که هیچ‌کس ما خبرنگاران را نمی‌بیند خودمان به فکر همدیگر باشیم، کار خود را ببینیم و بی‌تفاوت از کنار چنین حوادثی نگذریم.