پتروشیمی بندر امام هفت الماس قزوین را درهم کوبید

خورنا: تیم پتروشیمی بندر امام در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور تیم هفت الماس قزوین را با شکستی سنگین بدرقه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، تیم پتروشیمی بندر امام در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور تیم هفت الماس قزوین را با شکستی سنگین بدرقه کرد.

در این دیدار که عصر امروز در سالن اندیشه شهرک بعثت برگزار شد، رضا آذرافزا به عنوان سرداور، نصر سعیدی‌نیا به عنوان داور اول و غفور کاملی به عنوان داور دوم به قضاوت پرداختند.

پنج بازیکن آغازکننده برای تیم پتروشیمی بندر امام را وحید حاجیان، مهدی کامرانی، بهنام یخچالی، حامد سهراب‌نژاد و ارسلان کاظمی تشکیل می‌دادند و در آن سوی میدان نیز، آرمن خان‌بابایی، مجید صالحی، محمد یوسف‌وند، وحید اسلامی و محمد شاهسوند پنج بازیکن آغازگر دیدار برای تیم هفت الماس قزوین بودند.

در کوارتر نخست این دیدار مدافع عنوان قهرمانی بازی را خوب آغاز نکرد و این کوارتر را با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ به میهمان قزوینی خود واگذار کرد.

اما در کوارتر دوم مردان مهران حاتمی به خود آمدند و با یک بازی خیره‌کننده نتیجه را ۳۷ بر ۱۵ به سود خود رقم زدند تا نیمه نخست با نتیجه ۵۵ بر ۳۶ به سود پتروشیمی بندر امام خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم و کوارتر سوم این دیدار نیز شاگردان مهران حاتمی بودند که بازی برتر خود را به تیم هفت الماس قزوین دیکته کردند و نتیجه این کوارتر را ۲۵ بر ۱۶ به سود خود رقم زدند.

اما در کوارتر چهارم و پایانی این مسابقه، بازیکنان تیم پتروشیمی بندر امام که خود را پیروز بلامنازع این دیدار می‌دیدند چندان به تیم میهمان فشار وارد نکرده و این کوارتر را ۳۱ بر ۲۴ به هفت الماس قزوین واگذار کردند؛ ضمن اینکه مهران حاتمی نیز ترجیح داد در این کوارتر به تمام بازیکنان نیمکت‌نشین خود بازی بدهد.

در نهایت قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها با نتیجه قاطع ۱۰۴ بر ۸۳ پیروز این میدان شد و رکورد بازی‌های بدون باخت خود در این فصل را در هفته پانزدهم نیز تداوم بخشید و ۳۰ امتیاز همچنان در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات باقی ماند.

در این دیدار، مهدی کامرانی با کسب ۳۲ امتیاز و کارآمدی ۳۲، لقب تأثیرگذارترین بازیکن این میدان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در بین دو نیمه این دیدار نیز در مراسمی از هوشنگ مرمزی‌زاده که به تازگی عنوان سرپرست نمونه کشور در رشته بسکتبال را به خود اختصاص داده است، تجلیل شد.