بلاتکلیفی ۲۲ ساله بیمارستان ۳۲ تختخوابی اروندکنار

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از بلاتکلیفی ۲۲ ساله بیمارستان ۳۲ تختخوابی اروندکنار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدسعید انصاری عصر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور و وزرای دولت یازدهم و همچنین مسئولان شهرستانی و استانی در محل فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار کرد: مشکل اصلی مردم آبادان آب شرب است.

وی با تاکید بر اینکه آب روستاها جیره‌بندی بوده و اروند و بهمنشیر شور است تصریح کرد: در این زمینه خواستاریم توجه جدی به وضعیت آب این شهرستان شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه بهبود وضعیت آب تصریح کرد: در مورد آب کشاورزی امیدواریم وزیر نیرو و کشاورزی برنامه‌ریزی جدی کنند تا بتوان این وضعیت را بهبود بخشید زیرا با وجود پیگیری این امر از ۶ وزیر، همچنان نتوانسته‌ایم‌ این مسئله را به نتیجه برسانیم.

وی اضافه کرد: پیش از دوران جنگ تحمیلی حدود ۸ میلیون اصله نخل در این شهرستان داشتیم که امروز بر اثر شوری آب کمتر از ۲ میلیون از آن باقی مانده است.

انصاری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: صید و صیادی اروند از پایان جنگ تا به امروز بسیار مظلوم واقع شده است و هیچ توجهی به آن نمی‌شود.

وی گفت: امروزه شاهد آن هستیم که عراقی‌ها تا مرز ما می‌آیند و صید می‌کنند اما صیادان خودمان تا ۶۰ متری رودخانه هم مجاز به صید نیستند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت نیز عنوان کرد: بیمارستانی داریم با ۲۲ سال بلاتکلیفی که در اروندکنار مستقر شده و واقعا برای نظام مناسب نیست که از عهده بیمارستان ۳۲ تختخوابی برنیاید.