بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان شهید معرفی زادگان شادگان

خورنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان شهید معرفی زادگان شادگان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان شهید معرفی زادگان یعنی تنها بیمارستان شادگان بازدید به عمل آورد.

در این بازدید قاضی‌زاده هاشمی از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید معرفی زادگان بازدید به عمل آورد و با پرسنل این بیمارستان گفت‌و‌گو کرد.

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید با چند تن از بیماران حاضر در بیمارستان دیدار و مشکلات آنان را بررسی کرد.

در این بازدید قاضی‌زاده هاشمی از فداکاری‌ها و تلاش‌های کادر و پرسنل درمانی بیمارستان شهید معرفی زادگان شادگان به خاطر خدمات‌رسانی به مردم تقدیر کرد.

در این دیدار مدیران بیمارستان شهید معرفی زادگان شادگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست کردند برای حل مشکلات این بیمارستان از جمله کمبود نیروی انسانی، پزشک متخصص و عدم ماندگاری متخصصان در این شهر فکری اساسی کند.

همچنین در این بازدید از قاضی‌زاده هاشمی خواسته شد مشکل پرداخت نشدن به موقع مطالبات پرسنل بیمارستان شهید معرفی زادگان شادگان را برطرف کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تلاش می‌شود با همکاری دولت و اختصاص منابع لازم معوقات کارکنان بیمارستان شهید معرفی زادگان شادگان تا پایان سال پرداخت شود.