رئیس جمهور خبر داد: اختصاص بودجه برای رفع مشکلات جاده‌ای خوزستان تا سال آینده

خورنا: رئیس جمهور از اختصاص بودجه برای رفع مشکلات جاده‌ای خوزستان تا سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در جلسه هیئت دولت که ظهر امروز در فرمانداری آبادان با حضور هیئت همراه و مسئولان شهرستانی و استانی اظهار کرد: منتقدان و مخالفان دولت یازدهم از آغاز تا به امروز در حال نظرسنجی هستند و خوشبختانه روز به روز حمایت مردم بیشتر شود.

وی افزود: این دولت از لطف خدا، حمایت و حضور مردم و همچنین مقام معظم رهبری به این جایگاه رسیده و همچنان روزهای روشن خود را می‌بیند.

رئیس جمهور تصریح کرد: دولت در حد توان به وظیفه خود عمل می‌کند داریم و از مردم می‌خواهد امروز که شرایط تا حدودی برای حضور آماده است وارد صحنه شده و فعالیت کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم این استان و ایران آباد شود باید مردم و کارآفرینان به صحنه بیایند زیرا دولت امنیت سرمایه آنها را فراهم می‌کند و در مقابل اخلالگران می‌ایستد.

روحانی همچنین عنوان کرد: باور نکردنی‌ست که بگوئیم در این استان با وجود ظرفیت‌های بی‌نظیر موجود، بیکاری است.

وی ادامه داد: شما مردم و مسئولان باید ابتکار به خرج دهید و فضای اشتغالزایی را توسعه بخشید.

رئیس جمهور با بیان اینکه هر چقدر تمرکزگرایی کمتر شود به نفع مردم است افزود: هر چقدر مسائل در استان حل شود به نفع کشور است و این موضوع را مردم و مسئولان باید مدنظر قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه اصل بر این است که هر استانی بار مسئولیت استان خود را به دوش گیرد اظهار کرد: طرح‌هایی که در این سفر به آنها بیشتر تاکید شده را با جدیت پیگیری می‌کنیم و از وزرا نیز می‌خواهیم آنها را بررسی و به سرانجام برسانند.

روحانی با اشاره به رودخانه کارون بیان کرد: کارون باید زنده بماند زیرا این رودخانه تنها مربوط به استان نیست بلکه کارون تعلق به کشور دارد.

وی اضافه کرد: اروندرود هم همینطور؛ متعلق به کشور است و اگر پاکسازی شود کشور از آن بهره خواهد برد.

رئیس جمهور تصریح کرد: در خصوص وضعیت جاده‌های استان نیز با وزیر راه و مسکن صحبت کرده‌ایم و مطالعات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با راه‌های این استان بخشی از مسائل در بودجه سال آینده دیده شده است که این گره‌ها را در دولت یازدهم حل می‌کنیم.