مصوبات نیمه کاره دولت‌های گذشته در شوش پیگیری شود

خورنا: نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات نیمه کاره دولت‌های گذشته در شوش پیگیری شود پیگیری و تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، سیدراضی نوری ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور و وزرای دولت یازدهم و همچنین مسئولان شهرستانی و استانی در محل فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات نیمه کاره دولت‌های گذشته در شوش پیگیری شود پیگیری و تکمیل شود.

وی افزود: انتظار داریم دولت تدبیر و امید این مصوبات را به طور ویژه مورد عنایت و بررسی قرار دهد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مهمترین مشکلات این منطقه، پروژه پل شوش است که از مصوبات ملی بوده و با وجود اینکه محل تردد راهیان نور است اما همچنان نیمه کاره مانده است.

وی ادامه داد: در این زمینه سال‌ها پیگیری‌ صورت گرفته اما تاکنون هیچ اقدامی برای تکمیل آن محقق نشده است.

نوری خاطرنشان کرد: طرح حرم حضرت دانیال(ع) نیز جزو مصوبات سال ۸۵ بوده است که امید داریم در این دولت پیگیری و به سرانجام برسد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این منطقه برخوردار از منطقه ویژه اقتصادی است گفت: متاسفانه به دلیل عدم برخورداری از وضعیت اعتباری و بودجه‌ای مطلوب همچنان نتوانسته‌ایم این منطقه را فعال کنیم و از آن بهره لازم را ببریم.

وی با اشاره به دیگر ظرفیت‌های شهرستان شوش تصریح کرد: این منطقه همچنین دانشکده باستان شناسی دارد که از دولت می‌خواهیم به آن عنایت و توجه ویژه‌ای کند.

نوری عنوان کرد: توجه به کارخانه قند شوش نیز که ورشکسته شده و فرصت اشتغالزایی بسیار خوبی‌ست،از دیگر مطالبات مردم و مسئولان از دولت یازدهم است.