معاون وزارت بهداشت: بیمارستان ۳۲ تختخوابه هندیجان در آستانه تعطیلی قرار دارد

خورنا: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابه این شهرستان باید حمایت شود و در صورت نبود راهی برای تجهیز آن باید تعطیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، ایرج حریرچی ظهر امروز در بازدید از بخش‌های درمانی و بیمارستانی هندیجان اظهار کرد: طرح‌های بیمارستانی ۳۲ تختخوابه اکثریت اشتباه بوده و متاسفانه این وضعیت مشکلات زیادی را به بار آورده است.

وی افزود: این بیمارستان‌ها در اکثر شهرستان‌ها احداث شده و البته همچنان از محرومیت و فقر امکانات بیمارستانی برخوردار هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: استخدام جدید در دستور کار وزارت بهداشت نیست و علاوه بر این حدود ۴۱۱ هزار نفر در این تشکیلات مازاد نیرو هستند.

وی با اشاره به محرومیت‌های موجود در استان خوزستان خاطرنشان کرد: در سفرهای استانی موانع و مشکلات باید بررسی شود و در صورت  تحقیق و مشورت آن زمان می‌توان به مردم برای رفع مشکلاتشان قول داد.

حریرچی عنوان کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابه این شهرستان باید حمایت شود و در صورت نبود راهی برای تجهیز آن باید تعطیل شود زیرا اقتصادی و مقرون به صرفه نیست.

وی با اشاره به کمبود پزشکی متخصص در این بیمارستان گفت: در این زمینه باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج حریرچی امروز با حضور در شهرستان هندیجان، مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت و از بیمارستان این شهرستان بازدید کرد.

در این شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی، جلسه‌ای در حال برگزاری‌ شد تا به بررسی مشکلات بهداشت و درمان و پزشکی این منطقه پرداخته شود.

این سومین سفر هیئت دولت در استان خوزستان است که با حضور رئیس جمهور در آبادان خاتمه می‌یابد.