مشکلات شادگان ‌به رئیس جمهور ارائه شد

خورنا: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات شادگان را به عرض رئیس جمهور رساندیم و برای رفع آنها از دولت تدبیر، امید داریم.

عبدالله تمیمی ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: صبح امروز در سومین روز از سفر استانی رئیس جمهور و هیئت همراه به خوزستان، دکتر روحانی و جمعی از وزرای دولت در این شهرستان حضور یافتند.

وی افزود: در ابتدا دیداری با مدیران و کارکنان صنعت نفت منطقه دارخوین داشته و سپس از تاسیسات مجتمع اروندان بازدیدی صورت گرفت و مشکلات و موارد لازم به سمع و نظر وی رسانده شد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه به‌عنوان صدای این شهر، مشکلات شهرستان را به عرض آقای رئیس جمهور رسانده و برای رفع آنها از دولت تدبیر، امید داریم.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور و جمعی از وزرای دولت هم‌اکنون در جلسه بررسی مشکلات منطقه نفتی دارخوین حضور دارند که البته در این مراسم مسئولان شهرستان نیز وی را همراهی کرده‌اند.

تمیمی خاطرنشان کرد: پس از اتمام این جلسه، رئیس جمهور و هیئت همراه راهی خرمشهر می‌شوند و برای مردم سخنرانی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: جلسه شورای اداری هیئت دولت نیز ساعت ۱۴ در آبادان برگزار خواهد شد و این پایان بخش برنامه‌های سه روزه سفر رئیس جمهور به استان خوزستان است.