وزیر بهداشت هیچ قولی برای رفع مشکلات نداد

خورنا: رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک، از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان خبر داد و گفت: وی هیچ قولی برای رفع مشکلات درمانی به ما نداد.

علی فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به باغملک هیچ قولی برای رفع مشکلات درمانی این شهرستان نداد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان باغملک انجام شود پرداخت و افزود: بازدید از بیمارستان شهید طباطبایی‌نژاد یکی از این برنامه‌ها بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک اضافه کرد: در این بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمام بخش‌های بیمارستان شهید طباطبایی‌نژاد این شهرستان بازدید به عمل آورد، با پرسنل این بیمارستان گفت‌و‌گو کرد و مشکلات آنان را شنید.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید همچنین با چند تن از بیماران حاضر در بیمارستان شهید طباطبایی‌نژاد باغملک دیدار و مشکلات آنان را گوش کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بیمارستان شهید طباطبایی‌نژاد باغملک با حداقل امکاناتی که داریم حداکثر خدمات را به شهروندان ارائه می‌دهیم.

فرجی بیان کرد: در این بازدید گزارشی در مورد ارائه خدمات و مشکلات بیمارستان شهید طباطبایی‌نژاد باغملک به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: بازدید از بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهدای باغملک که در حال احداث است نیز یکی دیگر از برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان بود.

به گفته وی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید، بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهدای باغملک را مورد ارزیابی قرار داد و با اینکه نیمه کاره است ولی از بخش‌های مختلف آن دیدن کرد.

فرجی در پاسخ به این سئوال که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای حل مشکلات بهداشت و درمان باغملک چه وعده‌ای داد گفت: آقای قاضی‌زاده هاشمی هیچ قولی نداده‌اند ولی اظهار امیدواری کرد که اعتباراتی برای رفع کاستی‌های این شهرستان در نظر گرفته شود.