بازدید وزیر بهداشت از مراکز درمانی باغملک

خورنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مراکز درمانی باغملک بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی با حضور در شهرستان باغملک از مراکز درمانی این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید که عصر امروز انجام شد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان شهید طباطبایی‌نژاد یعنی تنها بیمارستان باغملک بازدید به عمل آورد.

در این بازدید قاضی‌زاده هاشمی از تمام بخش‌های بیمارستان شهید طباطبایی‌نژاد بازدید به عمل آورد و با پرسنل این بیمارستان گفت‌و‌گو کرد.

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید با چند تن از بیماران حاضر در بیمارستان شهید طباطبایی‌نژاد باغملک دیدار و مشکلات آنان را گوش کرد.

در این بازدید علی فرجی، رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک گزارشی در مورد ارائه خدمات و مشکلات بیمارستان شهید طباطبایی‌نژاد باغملک به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه کرد.

بازدید از بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهدای باغملک که در حال احداث است نیز یکی دیگر از برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان بود.

سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان باغملک قرار بود که دیروز انجام شود ولی لغو شده بود که با هماهنگی صورت گرفته امروز انجام شد.