انتقاد وزیر بهداشت از بهره‌برداری زود هنگام بیمارستان رامهرمز

خورنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره‌برداری زود هنگام از بیمارستان مادر در رامهرمز را مهمترین دلیل مشکلات آن دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، محسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان امام و مادر رامهرمز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه با بهره‌برداری زود هنگام از بیمارستان مادر در رامهرمز و اینکه اعتباری برای آن پیش بینی‌نشده است روند کار این مرکز با موانعی روبه‌رو شده است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان، فاقد پرسنل استخدامی جدید و امکانات آزمایشگاهی و تصویربرداری است، اظهار امیدواری کرد تا برای رفع این مشکلات تصمیمات جدی اتخاذ شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: این بیمارستان باید مورد بازسازی قرار گیرد تا بخشی از مشکلات درمانی مردم مطلوب‌تر مرتفع شود.

وی افزود: توجه به توسعه مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت روستایی و استخدام نیروهای جوان از موارد مورد توجه ما در این بخش است که در سال آینده آن را عملی خواهیم کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین پیشنهاد کرد تا بیمارستان مادر رامهرمز در صورت امکان تحویل بخش خصوصی شود تا بتوان بین دو بیمارستان امکان رقابت ایجاد کرد و نفع آن به مردم برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، در این بازدید اسماعیل ایدنی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، شمس‌اله بهمئی نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس، فرماندار و مسئولان شهرستان وی را همراهی می‌کردند.