وجود نوارهای حفاری ترمیم نشده مشکلاتی برای شهروندان ماهشهری ایجاد کرده است

خورنا: سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: وجود نوارهای حفاری ترمیم نشده مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، سیدجعفر طباطبایی صبح امروز در جلسه بررسی تخصصی آخرین وضعیت طرح فاضلاب این شهرستان، اظهار داشت: وجود نوارهای حفاری ترمیم نشده مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده که بارندگی‌های اخیر نیز این مشکلات را دوچندان کرده است.

وی با تأکید بر اینکه تمام مسئولان باید دست به دست یکدیگر داده و مشکلات موجود را از سر راه مردم بردارند، متذکر شد: وجود اینگونه مشکلات نباید باعث نارضایتی مردم و ایجاد آثار و تبعات منفی اجتماعی شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر در ادامه اذعان داشت: دستگاه نظارت نیز باید نظارت بیشتری بر عملکرد پیمانکاران طرح فاضلاب این شهرستان داشته باشند.

طباطبایی با بیان اینکه زمان زیادی تا سال جدید و ایام نوروز باقی نمانده است، تأکید کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا کارها زودتر به سرانجام رسیده و تا پیش از نوروز مشکلات موجود برطرف شود.

وی همچنین به آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های شهرستان بندر ماهشهر در بارندگی‌های اخیر اشاره کرد و گفت: این مسئله باعث مختل شدن عبور و مرور در برخی معابر و خیابان‌های این شهرستان شد که تدابیر ویژه‌ای برای جلوگیری از تکرار این مشکل اندیشیده شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر، افزایش ظرفیت دبی تلمبه‌خانه ایستگاه ۹ این شهرستان را راهکاری برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های ماهشهر عنوان کرد و اذعان داشت: شهرداری بندر ماهشهر، تأمین اعتبار لازم برای اجرای این طرح را تقبل کرده که به زودی عملیات اجرایی آن توسط آبفای این شهرستان اجرا می‌شود.