اولویت سفر رئیس‌جمهور رسیدگی به مشکلات خوزستان است

خورنا: عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت سفر رئیس جمهور رسیدگی به مشکلات این استان است.

ناصر صالحی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هویزه اظهار کرد: پیشاپیش حضور رئیس‌جمهور را به استان خوزستان خیرمقدم گفته و امیدواریم سفر وی به این استان منشا خیر و برکت باشد.

وی با درخواست و انتظارات از رئیس جمهور تصریح کرد: انتظار داریم مسئله آب شرب خوزستان که سال‌هاست مردم را درگیر بیماری‌های مختلف کرده است حل و فصل شود که در این زمینه قول مساعدت‌هایی داده شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در ارتباط با انتقال آب سرشاخه‌های کارون نمایندگان استان مباحث لازم را مطرح خواهند کرد تا تصمیم گیری‌های صورت گرفته در این زمینه بررسی و بازبینی مجدد شود.

وی با بیان اینکه خوزستانی‌ها اجازه انتقال آب این رودخانه حیاتی استان را به دیگر استان‌ها نمی‌دهند گفت: در صورت تحقق این امر نابودی خوزستان محقق می‌شود و درآمدزایی و معیشت از طریق بخش کشاورزی نابود می‌شود.

صالحی‌نسب ابراز داشت: بازدید از چند شهر محروم خوزستان، وضعیت و تکمیل جاده‌های استان، طرح مقام معظم رهبری برای احیای ۵۵۰ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی خوزستان، تکمیل بیمارستان‌هایی که نیمه تمام مانده‌اند مانند بیمارستان سوختگی اهواز از جمله اولویت‌های سفر رئیس جمهور است.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: در خصوص بودجه استان نیز مباحث مورد نیاز را مطرح می‌کنیم و از رئیس جمهور و وزرای وی انتظار حمایت مضاعف از خوزستان داریم.