بزرگترین خواسته بندرامامی‌ها تبدیل این بخش به شهرستان است

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر بندرامام خمینی گفت: بزرگترین خواسته شهروندان بندر امام از رئیس جمهور تحقق مصوبه دولت مبنی بر شهرستان شدن این بخش است.

داوود مجدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: بندر امام خمینی با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت و ظرفیت‌های فراوان در بخش بنادر، ترانزیت، راه‌های ارتباطی جاده‌ای، ریلی و هوایی و … از کمبود امکانات و اعتبارات مالی رنج می‌برد.

وی تصریح کرد: این بخش از کمترین امکانات لازم بهره‌مند است و مردم آن از مشکلات فراوانی رنج می‌برند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی ادامه داد: تنها راه برون رفت از این مشکلات تبدیل این شهر به شهرستان است که خوشبختانه دولت گذشته مصوبه این مهم را به تصویب رساند.

مجدم اذعان داشت: اما وجود مشکلات و موانعی تحقق و عملی شدن این مصوبه مهم را به تأخیر انداخته و سبب نارضایتی شهروندان این شهر شده است.

وی ابراز داشت: در آستانه سفر رئیس جمهور به استان زرخیز خوزستان، انتظار داریم دولت تدبیر و امید این آرزو و خواسته دیرینه بندر امامی‌ها را محقق کرده و روحانی و هیئت دولت این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی متذکر شد: بندرامامی‌ها در عرصه‌های مختلفی همچون انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دیگر صحنه‌های حساس، دین خود را به خوبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده‌اند و نباید بیش از این در فقر امکانات و وجود مشکلات رنج بکشند.

مجدم اضافه کرد: امیدواریم رئیس جمهور دولت تدبیر و امید در سفر خود به خوزستان به آرزوی به حق مردم فهیم و همیشه در صحنه بندر امام خمینی جامه عمل پوشانده و مصوبه شهرستان شدن این شهر به تحقق برسد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • sarbandar دنیا فقط آقای مجدم و شورای شهر تعصب سربندر یاحق همه دست در دست هم بدیم و این شهر شهرستان کنیم به امید خدا شهرستان میشیم انشاالله مطمئین باشید خدا با ماستتتتتتتتتتتتتت
    • رضا باش تا صبح دولتت بدمد
    • پتروس فداکار رضا لال شو
    • محمد انشالله. در تقسیمات کشوری ایران، شهرستان واحدی کوچک‌تر از استان و بزرگ‌تر از بخش است و هر استان به چندین شهرستان و "هر شهرستان به چندین بخش تقسیم" می‌شود.
  • reza مسولان محترم کشوری و استانی محترم لطفا حق و حقوق شهرستان شدن بندرامام خمینی (ره) که حقوق شهرستان شدن بدهید لطفا
  • رضا ما نفهميديم كه جمعيت اين بخش از ماهشهر چند نفره؟؟!!! يادمه چهار سال پيش شورای قبلی ميگفت سربندر صدوده هزار نفره و امروز بعد از گذشت چهارسال بجای افزايش كمتر شده و شده هشتاد هزارتا!!!اين چه جور آماريه؟؟؟!!!
  • شهروند بومی ماهشهر آقای مجدم اول بره رای های دزدی که براش اوردن درست کنه بعدشم بره به کاندیدای محبوش یعنی جلیلی تبلیغ کنه واقا که رویی داری بابا البته از رفیقت ادیبی دزد یاد گرفتی دیگه
  • خوزستانی متاسفانه هدف برخي از مقامات مركز و استان و نمايندگان شهرهای اطراف ماهشهر، تكه تكه كردن اين شهرستان و تبديل آن به شهرستانهای ضعيف و كوچك و كم جمعيت ميباشد... دقت بفرماييد كه اين طرح بيشتر از سوی شهرستان مجاور يعنی آبادان پيگيری ميشود كه ظاهرا هيچ ربطي به نمايندۀ آن شهر ندارد ولی بازمزمۀ شهرستان ويژه شدن ماهشهر و احساس خطر برخی آقايان از پيشرفت شهرهای ماهشهر و سربندر از قبل اين جريان، اقايان نماينده آبادان بشدت هدايت و حمايت ميشود و كسي نيست بپرسد كه مشكلات حوزۀ نمايندگی ماهشهر از كي به نمايندۀ محترم آبادان ربط پيدا كرده است؟؟؟!!! نكته ای متاسفانه كسي به آن دقت و توجه ننموده و بايستی مسئولين و نمايندۀ ماهشهر بيشتر ازاين مراقب اوضاع و سؤجريانات خزنده از سوی برخی افراد سوجو باشند.
  • جاسم بنده از عموم دلسوزان بندرماهشهر و حومه تقاضامندم دست سودجویان به سفره مردم منطقه بندرماهشهر را بگیرند و بدانند نه انصاری آبادان و نه بهمیی رامهرمز دلشون به حال کردم بندرماهشهر نسوخته و تنها به حال خودشان فکر میکنند
  • کمالی با سلام اقای مجدم باید با جدیت وتلاش بیشتر وباپشتیبانی مردمی که به شما راًی دادند یک لحظه غفلت نکنی وبا نامه نگاری وتمام راههای قانونی جهت شهرستان شدن بندر امام دین خود را به مردم شهرت ادا کنی چراکه اکثر رای دهندگان به شما بااین امید که شما امین انها هستی واسیر مسائل حاشیه ای وسیاسی نمی شوی به شما فرهنگی پاک وباشرافت رای دادند
  • سربندر پتروس لال شدنشم داریم میخوای نشونت بدم
  • سربندر زمانی که پتروشیمی ها رو ازتون گرفتیم بعد غارغار کنید بدبخت ها
    • محمد این جنگ روانی به ما کارساز نیست ولی نیشش به خود شما خورده... خوب هم خورده
  • سربندر ماهشهر بدون سربندر دهاته هیچی نیست نون سربندر داره میخورید هار شدید
    • ناشناس موقعی که ماهشهربودسربندروسربندری وجودنداشت
    • محمد روزی که پدران شما رو به شهرمون راه دادیم...کار خوبی کردیم، وظیفه ما بود، انسانیت حکم می‌کرد، امروز اگر نمذاریم سرخود کاری انجام بدبد...وظیمه ماست، آزادی حق هر گرگیست اما نه در میان مردمان شهر... سربندر شهرستان خواهد شد ولی ادعای ارث با شما نیست.
  • محمد ماهشهری اونقدر شخصیت داره که این خبر و این کامنتا و امثالشون رو منتشر کنه :)
  • شهرستان بندرماهشهر اقای مثلا محترم فرموديد نان كجا؟؟؟؟!!! واقعا اينهمه توهم و خيالبافی فقط از افكار روان پريشی همچون جنابعالی صاتع ميگردد و بس كه آلت دست برخی افراد منافق و دورو گرديده ايد...شايد فراموش كرده ايد يا نميدانيد كه سربندری وجود نداشت آنزمان كه مردم غيور ماهشهر با كمترين امكانات و با شجاعت و شهامت مثال زدنی در برابر ابرقدرت زمان دولت استعمارگر انگليس قيام كردند و نخستين شعلۀ خيزش ملی شدن صنعت نفت از همين ماهشهر برافروخته شد...اصلا هويتي بنام سربندر يا ديگر هويتهای جعلی و ساختگي وجود خارجي نداشت آنهنگام كه مردم خونگرم و مسلمان ماهشهر در درگيري با ماموران حكومت فاسد وقت و انگليسيهای شيطان صفت شهيد دادند اصلا شما كجا تشريف داشتيد؟؟؟ آنهنگام كه مردم بزرگوار ماهشهر خانوادهايتان رابسان وظيفۀ پدر به فرزند در شهر خود سكني داد و سرپناه بخشيد تا شهرك سربندر ساخته شود شما كجای اين داستان تشريف داشتيد كه امروز دم از هارشدن همان مردم نجيب و شريف و ولايي بندرماهشهر ميزنيد!!!!! براستي بی انصافی و نمك بحرامی آخر تابه كجا؟؟؟...اينگونه توهين به مردم سرفراز و بزرگ و اصيلی همچون ماهشهر فقط نشانگر واقعيت و ماهيت سياه و چركين همان جريان خزنده اي ميباشد كه سالهاست با تكيه بر اهرمهای زر و زور و انجام زدو بندهای پنهانی با مراكز ثروت و قدرت و همدستی با چپاولگران بيت المال منطقه و با حمايت برخی افراد بظاهر متدين و باصطلاح دلسوز مومن نما، اين جريان شوم و ناميمون را براه انداخته و انچه را كه لايق خودشان و همفكرانشان ميباشد را به ديگران نسبت ميدهند و بنام دلسوزی و دفاع از سربندر مشغول معاملات و فسادهای بزرگ و پيدا و پنهان در شهرداری و بنادر و گمركات و صنايع پتروشيمی ميباشند و متاسفانه برخی افراد ناآگاه و برخی افراد مزدور و نان بنرخ روزخور نيز با اين جريانات شيطانی هم راستا شده و نتيجه اش تراوشات بيمارگونۀفكری و غير انساني برخی بيماران روانی همچون شما و توهين و فحاشي به مردم باعزت ماهشهر ميباشد. اللهم اشف كل مريض