همراهی وزرا با رئیس جمهور برای بازدید از مناطق محروم خوزستان

خورنا: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی از همراهی برخی از وزرا با رئیس جمهور برای سفر به خوزستان و بازدید از مناطق محروم این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: مشکلات استان خوزستان پیش از سفر رئیس جمهور در جلسه مشترک مجمع نمایندگان خوزستان با معاونان رئیس جمهور بررسی شده است.

وی با اشاره به نحوه بررسی مشکلات در این حوزه تاکید کرد: قرار شده است نمایندگان خوزستان مشکلات استان را با رئیس‌جمهور در میان بگذارند و نمایندگان استان نیز به معاونان رئیس جمهور برخی مشکلات را گوشزد کرده‌اند.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه برخی مشکلات اساسی را برای مطرح کردن در جلسه استانی آماده کرده‌ایم، تاکید کرد: مشکلات در این حوزه به دسته‌های متعددی تقسیم می‌شوند و بر این اساس می‌توان به تامین آب شرب شهرستان‌ها، اجرای طرح موسوم به مقام معظم رهبری در استان، رفع مشکلات در حوزه صنعت و جاده اشاره کرد.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در این سفر برخی از وزرا، رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد و بر اساس مقتضیات سفر محرومیت‌های موجود در استان بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قرار است روز سه شنبه صبح رئیس جمهور برای سفری سه روزه وارد خوزستان شود و از شهر اهواز و سه شهر محروم استان بازدید کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • sarbandar امیدوارم به شهر بندرامام خمینی(ره) هم سری بزنه
  • خرمشهر ی عزیز به امیدخدا: به خرمشهر سربزند وبه تمام امور زندگی مردم محروم و رونق اقتصادمنطقه و اشتغال ذایی مردم بومی رسیدگی شود واز تمام مسوولین همه وهمه حتی کارگران عزیز، از شما خواهشمندم از وضعی که خرمشهر دارد خارج کنیم وضع مطلوب وازسایر شهرها عقب نباشیم