همایش شعر عربی مقاومت اسلامی و دفاع مقدس خوزستان برگزار شد

خورنا: با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی همایش شعر عربی مقاومت اسلامی و دفاع مقدس خوزستان در هویزه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هویزه، نخستین همایش استانی شعر عربی مقاومت اسلامی و دفاع مقدس خوزستان در هویزه برگزار شد.

نخستین همایش استانی شعر عربی مقاومت اسلامی و دفاع مقدس خوزستان یادبود شهید حامد جرفی نخستین شهید دولت در دوران دفاع مقدس و بخشدار هویزه برگزار شد.

در این همایش که در سالن آمفی تئا‌تر مجتمع فرهنگی فدک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هویزه برگزار شد حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همایون اسعدی فرماندار هویزه و جمع دیگری از مسئولان استانی و محلی حضور داشت.

همچنین در این همایش ناصر صالحی نسب نماینده دشت آزادگان و هویزه، حجت‌الاسلام بوعذار امام جمعه هویزه، معاون بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و مسعود حمیدی‌نژاد معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در این آیین حضور داشتند.

در این همایش که با گرامیداشت عملیات غرور آفرین کربلای ۵ برگزار شد شاعرانی از شهرهای مختلف خوزستان از جمله اهواز، حمیدیه، خرمشهر، آبادان، ماهشهر، رامشیر، شادگان و سوسنگرد اشعار خود را با موضوع مقاومت اسلامی و دفاع مقدس و عاشورا به زبان عربی قرائت کردند.

همچنین در نخستین همایش استانی شعر عربی مقاومت اسلامی و دفاع مقدس خوزستان از ۱۰ نفر از شاعران عرب زبان خوزستان تجلیل شد.

این همایش با استقبال پر شور مردم و خانواده‌های شهدا در هویزه انجام شد که کلیپ‌هایی از حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خطه نیز پخش شد.

نخستین همایش استانی شعر عربی مقاومت اسلامی و دفاع مقدس خوزستان با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هویزه برگزار شد.