عدم موافقت مسئولان استانی برای استقرار پلیس +۱۰ در هندیجان

خورنا: خطیب جمعه موقت هندیجان از عدم موافقت مسئولان استانی برای استقرار پلیس +۱۰در این منطقه گلایه‌مند شد و گفت: مردم این منطقه برای انجام کارهای مرتبط با این نهاد باید خطرات جاده‌ها را به تن خریده و به شهرهای اطراف تردد کنند.

حجت‌الاسلام جعفر بنی‌سعید در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان هندیجان در جمع نمازگزاران با اشاره به ۲۰ دی سالروز شهادت امیرکبیر اظهار کرد: مردم باید تاریخ ایران را بخوانند و با بزرگان و علمای کشور هر چه بیشتر آشنا شوند.

وی اضافه کرد: باید بخوانید که در کشور طی قرون مختلف چه اتفاقاتی رخ داده است و دشمنان از دیرباز تاکنون چه اهداف شومی را برای براندازی کشورمان در سر می‌پرورانند.

خطیب جمعه موقت هندیجان در ادامه با اشاره به مناسبت ۲۶ دیماه سالروز فرار شاه از کشور تصریح کرد: وقتی مردم به این نتیجه رسیدند که دیگر دوران حکومت پهلوی به واسطه ظلم و ضررهای زیادی که بر کشور روا داشته به پایان رسیده حرکتی انقلابی سر دادند و در نهایت در ۲۶ دیماه سال ۵۷ شاهد فرار شاه از ایران به کشور مصر بودند.

وی به تاسیس و راه اندازی حوزه علمیه خواهران در این شهرستان اشاره‌ای ارزشمند داشت و اضافه کرد: از خواهرانی که از سراسر کشور قصد گذراندن دوران طلبه‌ای را دارند دعوت می‌کنیم به حوزه علمیه این شهرستان مراجعه و دوران تحصیل خود را آغاز کنند.

بنی‌سعید در ادامه خواستار استقرار پلیس +۱۰ در این شهرستان شد و عنوان کرد: با وجود همه پیگیری‌هایی که در این زمینه انجام داده اما مسئولان استانی برای استقرار پلیس +۱۰ در شهرستان موافقت نکرده و مردم همچنان مجبور هستند برای کارهای مربوطه در این زمینه با شهرهای مجاور با قبول همه خطرات جاده‌ای تردد کنند.

وی در ادامه خطاب به مسئولان استانی گفت: شهرستان هندیجان نیاز به حمایت بیشتری دارد و مسئولان موظفند مشکلات مردم این منطقه را رسیدگی و برطرف کنند.

خطیب جمعه موقت هندیجان همچنین خطاب به نیروی انتظامی شهرستان تصریح کرد: در خصوص توقیف خودرو و موتورسیکلت‌های شهروندان، طبق موازین قانونی و کمی مداراتر برخورد شود و در مقابل از شهروندان نیز می‌خواهیم در این زمینه تعامل بیشتری با ماموران برقرار کنند.