بیمارستان «مادر» رامهرمز نیاز به حمایت مسئولان استانی دارد

خورنا: حجت‌السلام سیداسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، پیرامون جایگاه صبر در زندگی انسان‌ها اظهار کرد: در جایی که زمینه گناه فراهم است انسان باید صبر کند تا به گناه نیفتد، زیرا صبر یکی از راه‌های رسیدن به خداوند است.

وی ادامه داد: متاسفانه در دنیای امروز و با وجود ناهنجاری‌هایی که برای بشریت مشکل ایجاد کرده انسان باید خیلی مراقب باشد، زیرا که زمینه برای افتادن در آتش فراهم است.

خطیب جمعه رامهرمز ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) شمه‌ای از زندگانی آن امام همام را تشریح کرد و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) را تبریک گفت.معرفت، اطاعت و حمایت ازامام و ولی فقیه، در زمان غیبت امام عصر(عج) از وظایف ما مسلمانان است.

موسوی در ادامه با اشاره به مشکلات و معضلاتی که در شهرستان رامهرمز وجود دارد گفت: با همدلی بین مسئولان و مردم می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی همچنین با اشاره به عدم حل مشکل عرصه و اعیان رامهرمز که قشر زیادی از مردم را درگیر کرده است خواستار حل این مشکل عمیق و ریشه‌دار شد.

خطیب جمعه رامهرمز در پایان خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فقر امکانات در بیمارستان «مادر» این شهرستان گفت: حل مشکلات و معضلات موجود در شهرستان نیازمند تعامل مسئولان استانی و شهرستانی است و مسئولان شهرستان باید با حضور در روستاها، مساجد و بین مردم، پاسخگوی آنها باشند.