لیگ برتر فوتسال/ حفاری پیروز جدال صدرنشینان؛ عملیات غیرصنعتی ماهشهر در ورطه سقوط

خورنا: در لیگ برتر فوتسال تیم حفاری پیروز جدال صدرنشینان شد و عملیات غیرصنعتی در ورطه سقوط قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته پانزدهم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر از با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

در این رقابت‌ها که با حضور ۱۴ تیم در حال برگزاری است دو تیم خوزستانی نیز حضور دارند که در شرایط متفاوتی در جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند.

از یک سو حفاری اهواز در زمره مدعیان است و از سوی دیگر نیز عملیات غیرصنعتی مشتری همیشگی قعر جدول.

این دو تیم در هفته پانزدهم بازی‌های خود را برگزار کردند که سهم ملی حفاری یک برد شیرین خارج از خانه و سهم عملیات غیرصنعتی نیز شکستی دیگر بود.

در یکی از حساس‌‌ترین بازی‌های این هفته و در اصفهان دو تیم مدعی گیتی‌پسند و حفاری اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار جدال تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی مسابقات و از حساسیتی خاص برخوردار بود.

از یک سو ملی حفاری قرار داشت که با ۲۸ امتیاز در رده سوم بود و درصدد کاهش فاصله امتیازات خود با دو تیم صدرنشین بود و از سوی دیگر گیتی‌پسندی بود که با ۳۳ امتیاز جایگاه دوم را در اختیار داشت و به دنبال رسیدن به تیم صدرنشین دبیری تبریز بود.

با این وجود این شاگردان ناظم‌الشریعه بودند که موفق شدند از فرصت‌های خود در این دیدار بیشترین بهره را برده و حریف خود را با حساب دو بر یک شکست دهند.

ملی حفاری با این برد خارج از خانه ۳۱ امتیازی شد و فاصله امتیازات خود را با دو تیم بالای جدول کاهش داد.

اما در یکی دیگر از بازی‌های این هفته تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر در برابر حریف خود تاسیسات دریایی قرار گرفت.

عملیات غیرصنعتی که از آغاز فصل تاکنون در جایگاه انتهایی جدول قرار گرفته است برای امیدوار ماندن به هفته‌های آتی به امتیازات این دیدار خانگی نیازی حیاتی داشت.

این تیم بازی قابل قبولی را نیز در برابر تاسیسات دریایی انجام داد اما در واپسین دقایق نتیجه بازی را واگذار کرد تا همچنان در جایگاه انتهای جدول قرار داشته باشد.