گروگان بندر امامی از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد/ گروگان گیران چه میخواستند؟

خورنا: یک شهروند بندر امامی که ربوده شده بود توسط مأموران نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در روستای منصوره شادگان از چنگال گروگان‌گیران آزاد شد.

به گزارش خورنا از بندرامام خمینی، حدود یک هفته پیش خانواده یک شهروند ساکن بندر امام به نام ف.الف با مراجعه به پلیس مراتب فقدان این فرد ۴۵ ساله را اعلام کردند.

خانواده این فرد گم شده پس از چند روز با مراجعه مجدد به پلیس اظهار داشتند که افرادی در تماس تلفنی مدعی شده‌اند ف.الف نزد آنهاست و برای آزادی وی مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان مطالبه کرده‌اند.

مأموران پلیس آگاهی ماهشهر نیز پرونده این آدم‌ربایی را در دستور کار خود قرار دادند و به آموزش‌های لازم به خانواده فرد ربوده شده پرداختند.

با هماهنگی و آموزش‌های ارائه شده از سوی پلیس، خانواده فرد ربوده شده برای پرداخت وجه مورد مطالبه آدم‌ربایان، با آنها در روستای منصوره شادگان قرار ملاقات گذاشتند.

مأموران پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر شب گذشته پس از مراجعه با لباس مبدل به محل ملاقات، فرد ربوده شده را تحویل گرفته و کیسه‌ای حاوی مقداری کاغذ باطله را تحویل آدم‌ربایان دادند.

چهار آدم‌ربای مسلح به سلاح گرم، پس از آنکه متوجه شدند فریب خورده‌اند قصد حمله به مأموران پلیس آگاهی ماهشهر را داشتند که موفق به این کار نشده و به سرعت متواری شدند.