پرداخت حقوق ۴ ماه کارگران شهرداری بهبهان

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر بهبهان گفت: از زمان آغاز به کار شورای جدید تا امروز چهار حقوق به کارگران و سه حقوق به کارمندان شهرداری بهبهان پرداخت شده است.

نعمت‌الله دانایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: پرداخت حقوق کارگران و تسویه بدهی‌‌های شهرداری اولویت اقدامات شورا و شهرداری است.

وی با بیان اینکه دو حقوق آخر کارگران در هفته‌های اخیر پرداخت شده است، توضیح داد: شورای جدید هیچ حقوق عقب افتاده‌ای ندارد و این معوقات مربوط به سال‌ های گذشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر بهبهان در ادامه عنوان کرد: در تلاش هستیم معوقات پیشین کارگران شهرداری را از طریق پیگیری مطالباتمان از ادارات و اشخاص پرداخت کنیم.

وی اضافه کرد: از زمان آغاز به کار شورای جدید تا امروز چهار حقوق به کارگران و سه حقوق به کارمندان شهرداری بهبهان پرداخت شده است.

دانایی ضمن انتقاد از شوراهای شهر پیشین در زمینه اقدامات عمرانی بی‌برنامه تصریح کرد: می‌‌توانیم مانند شوراهای گذشته بدون برنامه پارک و فضای سبز ایجاد کنیم و شرایط بد شهرداری در زمینه بدهی را بدتر کرده و ظاهرسازی و فرافکنی کنیم ولی این کار را نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، مدتی پیش به دلیل بلوکه شدن حساب‌های شهرداری بهبهان، بخشی از حقوق کارگران این شهرداری پرداخت نشده و در مقابل کارگران اعتراض کرده بودند.