نشست توجیهی اجرای طرح آموزش‌های مهارتی بازار محور در آغاجاری

خورنا: نشست توجیهی و هماهنگی راهکارهای اجرای طرح آموزش‌های مهارتی بازار محور با حضور مربیان و کارشناسان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و مدیران آموزشگاه‌های آزاد در آغاجاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آغاجاری، نشست توجیهی و هماهنگی راهکارهای اجرای طرح آموزش‌های مهارتی بازار محور ظهر امروز با حضور مربیان و کارشناسان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران و مدیران آموزشگاه‌های آزاد در آغاجاری برگزار شد.

در این نشست رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آغاجاری ضمن معرفی ظرفیت‌ها و زمینه‌های مهارت‌آموزی در شهرستان به معرفی طرح جدید آموزشی سازمان مبنی بر اجرای آموزش‌های بازار محور به بیان مزایای این طرح پرداخت.

رامین امیری‌نسب با اشاره به اینکه باید آموزش کارگاه‌های مهارتی به سمت این نوع از خدمات آموزشی سوق داده شود تصریح کرد: برای دستیابی به نتایج بهینه مقرر می‌شود برنامه‌ریزی لازم توسط کارشناسان و مربیان صورت گیرد.

وی در ادامه بر تقویت و توسعه تعاملات دو بخش دولتی و خصوصی تاکید کرد و خواستار استفاده از ظرفیت‌های موجود در این دو بخش برای تحقق طرح جدید آموزشی در سطح شهرستان شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آغاجاری در پایان عنوان کرد: با اجرای این طرح علاوه بر توانمندسازی نیروی انسانی زمینه اشتغال کارجویان فراهم شده و کاهش بیکاری را به‌دنبال خواهد داشت.