نشست هم‌اندیشی راهکارهای توسعه آموزش‌های بازار محور در شوشتر

خورنا: نشست هم اندیشی راهکارهای توسعه آموزش‌های بازار محور با حضور مدیران آموزشگاه‌های آزاد، کارشناسان، مربیان بخش خصوصی و دولتی در مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نشست هم‌اندیشی راهکارهای توسعه آموزش‌های بازار محور ظهر امروز با حضور مدیران آموزشگاه‌های آزاد، کارشناسان، مربیان بخش خصوصی و دولتی در مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان برگزار شد.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شوشتر در این جلسه، از اهداف آموزش‌های بازار محور را ایجاد اشتغال پایدار دانست و اظهار کرد: اجرای آموزش‌های بازار محور، طرح جدید آموزشی سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور است که بر ارتقای کمی و کیفی آموزش‌های فنی وحرفه‌ای تاکید دارد.

حسین فرزام‌نیا خاطرنشان کرد: بعد از بررسی مسائل و معضلات پیش‌رو و طبقه‌بندی مسائل، راه حل مناسبی در راستای تحقق این مهم در شهرستان تصمیم‌گیری شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، هماهنگی در خصوص تامین اعتبار تسهیلات مربوطه از طریق دستگاه‌های مربوط در مرکز استان و شهرستان، ادغام فعالیت‌های آموزشگاه‌هایی که در یک راستا فعالیت آموزشی دارند به‌منظور تولید یک محصول، ادغام فعالیت‌های بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و صنوف شهرستان شوشتر از طرف دیگر همچنین هماهنگی و تعامل با نظام مهندسی این شهرستان در خصوص رشته‌های صنعت ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شوشتر از مهمترین مصوبات جلسه بود.