وضعیت عمومی امام جمعه هندیجان رضایت‌بخش است

خورنا: پزشک معالج امام جمعه هندیجان گفت: وضعیت و حال عمومی امام جمعه هنیجان بسیار خوب است و هیچ نگرانی در این ارتباط وجود ندارد.

حمیدرضا آزموده دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: افرادی که دارای بیماری قند خون بوده و تحرک بدنی کمی دارند مستعد به لخته شدن خون به ویژه در ناحیه پا هستند.

وی تصریح کرد: امام جمعه هندیجان نیز به دلیل ابتلای به بیماری قند خون و همچنین نشستن پشت میز در ساعات طولانی مدت در ناحیه ساق پای چپ دچار عارضه ایجاد لخته خون شده و به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

پزشک معالج امام جمعه هندیجان ادامه داد: جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد اما برای جلوگیری از کنده شدن لخته‌های خونی و انتقال آنها به ریه، قلب، مغز و … که می‌تواند عوارض جبران ناپذیری به جای بگذارد، بیمار حدود یک هفته تحت مراقبت و درمان دارویی قرار خواهد داشت.

آزموده خاطرنشان کرد: پس از درمان کامل و ترخیص بیمار نیز، وی باید به مدت شش ماه از داروهای خاصی استفاده کند.

وی اذعان داشت: در هر صورت جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و امام جمعه هندیجان پس از طی دوره درمان و بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شمیل‌پور، امام جمعه هندیجان، به دلیل ایجاد لخته خون در ناحیه ساق پای چپ، در بیمارستان صنایع پتروشیمی شهرک بعثت ماهشهر بستری و تحت درمان قرار دارد.