زیباسازی شهری شادگان در اولویت است

خورنا: سرپرست شهرداری شادگان گفت: پروژه‌های زیباسازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر است که در این شهر اجرا می‌شود.

حسن مزبانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: با توجه به وضعیت شهر یکی از مهم‌ترین نیازهای شادگان توجه به مقوله زیباسازی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سه ماه اخیر تصریح کرد: پروژه‌های زیباسازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر است که در این شهر اجرا می‌شود.

سرپرست شهرداری شادگان تصریح کرد: همه اقدامات انجام شده اعم از فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی ادامه دارد و اجرای پروژه‌های دیگری با جدیت در حال انجام است که با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: این شهرداری به خدمات رسانی روزمره خود خواهد پرداخت و برنامه‌های فرهنگی، هنری، خدماتی و عمرانی را نیز با جدیت ادامه خواهد داد.

مزبانی‌پور همچنین عنوان کرد: شهرداری در فضای یکدلی و صمیمیت و احترام به مردم حق هیچ‌گونه بی‌عدالتی و تضییع حقوق شهروندان را ندارد و شهروندان هم با کمک و مساعدت به شهرداری و رعایت قانون می‌توانند در توسعه و پیشرفت شادگان شریک شوند.