کوچه‌های رامهرمز نای نفس کشیدن ندارند

خورنا: کوچه‌ها و خیابان‌های رامهرمز در محاصره مصالح ساختمانی و حفاری‌ها نای نفس کشیدن ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، کوچه‌ها و خیابان‌های رامهرمز در محاصره مصالح ساختمانی و گرفتار حفاری‌های شرکت‌های خدمات رسان، نای نفس کشیدن ندارند و عرصه را بر مردم تنگ کرده‌اند.

بیش از هفت ماه است که از حفاری‌های طرح فاضلاب رامهرمز می‌گذرد و تاکنون به علت کندی در کار بازسازی محل‌های حفاری شده، صدمات بسیار زیادی به شهروندان وارد آمده که نارضایتی عمومی را به دنبال داشته است.

همچنین چاله‌های بسیار زیادی که در خیابان‌های سطح شهر از مدت‌ها پیش تاکنون ایجاد شده نیز باعث ایجاد مشکل در رفت و آمد مردم شده است.

متاسفانه در این میان صاحبان بسیاری از ساختمان‌های در حال احداث در رامهرمز، بدون در نظر گرفتن حقوق شهروندی اقدام به ریختن مصالح ساختمانی و سد معبر می‌کنند و هیچ مسئولی هم تذکری به این گونه افراد در رعایت حریم مردم و جلوگیری از سد معبر نمی‌دهد که در نهایت باعث بروز مشکلات بسیار زیادی برای شهروندان شده است.

یکی دیگر از عمده مشکلات موجود در این شهر وجود زمین‌هایی‌ست که ساخته نشده رها شده‌اند و محل تجمع زباله و نخاله‌های ساختمانی دیگران شده و علاوه بر بوی بد و نامطبوع باعث نازیبایی محیط شهری نیز شده است که جای تامل و تاسف بسیار دارد و این بر مسئولان خدمات شهری است که در این رابطه اقدامی اساسی به عمل آورند.

در این میان مسئولان دستگاه‌های اجرایی رامهرمز از انجام مصاحبه و پاسخ به سوالات خبرنگار فارس در موردهای ذکر شده سرباز می‌زنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سروش خلایق هرچه لایق نمیدونم شما از چه زاویه ای به این شهر نگاه میکنید؟ نگران نباشد شیرمردان این دیار از همین هم که هست راضیند هرچه باشه از کپرنشینی و دربدری که بهتره! این از تاثیر تمدن کهن این دیاره! آخه مورخین این شهر(دهکده) سابقه تمدن را 4000سال وبعد 8000سال وپس از گذشت چند روز12000سال نگارش نموده اند احتمالا تا ساعاتی دیگر این پیشینه به 120000سال یا1200000سال یا12ملیون سال شاید هم به قبل از آفرینش جهان هستی قدمت تاریخی پیدا کنه! بی خیال کنتور که نمیندازه. بگذریم تا چنین افکار وجهالتی هست چهره شهر ما از این بهتر نمیشه. این نتیجه آن مثل است که: آنکس که نداند و نداند که نداند ابددهر بجهالت بماند که بماند