لیگ برتر بسکتبال/ پتروشیمی و ذوب‌آهن، جدال صدرنشینان

خورنا: در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال تیم‌های پتروشیمی و ذوب‌آهن جدال صدرنشینان و صنایع ماهشهر و استقلال قشم تقابل میانه‌جدولی‌ها را برگزار می کنند.

نیم فصل دوم رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر از عصر امروز با انجام ۶ دیدار آغاز می‌شود تا تنور رقابت‌های لیگ پس از دو هفته دوباره شعله‌ور شود.

در این هفته از رقابت‌ها دو نماینده استان خوزستان نیز جدال‌هایی حساس را در برابر حریفان خود در آغازین هفته رقابت‌ها دارند.

بر این اساس تیم پتروشیمی بندر امام در جدالی که به نوعی تقابل تیم‌های بالای جدولی است به مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

پتروشیمی که در نیم فصل اول با ارائه یک نمایش خوب همه حریفان خود را برد و با ۲۲ امتیاز از ۱۱ دیدار قهرمان نیم فصل شد درصدد حفظ موقعیت خود در رتبه نخست جدول است.

این تیم که به همراه مهرام دو مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند در بازی رفت موفق شده بود ذوب‌آهن را در بندر امام مغلوب کند و حالا در اصفهان جدالی سخت با این تیم خواهد داشت.

ذوبی‌ها نیز که در نیم فصل نخست در رتبه چهارم قرار گرفتند در این دیدار به دنبال اثبات شایستگی‌های خود بوده و نیم نگاهی نیز به رسیدن به رده سومی نیز دارند.

در یکی دیگر از بازی‌های این هفته تیم صنایع پتروشیمی باید در برابر استقلال زرین قشم به میدان می‌رود.

صنایع پتروشیمی ماهشهر نیم فصل نخست را پرفراز و نشیب پشت‌سر گذاشت و در نهایت نیز با قرارگرفتن در میانه‌های جدول به کار خود پایان داد.

در سوی دیگر تیم استقلال زرین قشم نیز وضعیت تقریباً مشابهی با حریف خود دارد و اما این تیم می‌تواند با کسب نتیجه در این بازی خانگی به بازی‌های آینده با امیدواری بیشتری بنگرد.