استقرار پلیس ساختمان در بندرامام

خورنا: معاون شهردار بندر امام خمینی از استقرار پلیس ساختمان در شهرداری این شهر خبر داد.

علی انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر امام اظهار داشت: کوچه و خیابان‌های هر شهر حق همه شهروندان است و همه باید به صورت مساوی و بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنند و هیچکدام از شهروندان نمی‌توانند برای دیگران محدودیت استفاده ایجاد کنند.

وی افزود: وجود ساخت‌ و سازهای گسترده و نخاله‌ها و پسماندهای ساختمانی در خیابانها و کوچه‌های بندر امام خمینی باعث زشت شدن چهره این شهر شده و آن را از حالت طبیعی و منظم خارج کرده و باعث نمایش شهری بی‌نظم شده است.

معاون شهردار بندر امام خمینی علت این مسئله را عدم فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های صحیح به شهروندان عنوان کرد و گفت: افرادی که دست به این پدیده ناهنجار زده و کوچه و خیابان‌ها را اشغال و مسدود می‌کنند، باید متوجه باشند که این عمل نادرست باعث تخریب چهره شهر و نادیده گرفتن حق شهروندان می‌شود.

انصاری اذعان داشت: به منظور مقابله با این ناهنجاری‌ها به زودی پلیس ساختمان در شهرداری بندر امام خمینی راه‌اندازی می‌شود که در راستای فرهنگ‌سازی و الزام شهروندان به پاکسازی کوچه‌ها و معابر از وجود نخاله‌های ساختمانی و مصالح مازاد فعالیت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: امید می‌رود با راه‌اندازی پلیس ساختمان معضل وجود مصالح مازاد و نخاله‌های ساختمانی در معابر و خیابان‌ها رفع شده و این مواردی که باعث سد معبر، مزاحمت برای شهروندان و تهدید بهداشت عمومی می‌شود، برای همیشه رفع شوند.