مدیریت گردشگری در شهرداری آبادان راه‌اندازی شد

خورنا: شهردار آبادان گفت: مدیریت گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر در شهرداری آبادان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی ظهر امروز در جلسه ستاد نوروزی این شهرستان که با حضور مسئولان ادارات و نهادهای مختلف آبادان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: شهرداری آبادان هر ساله ستاد نوروزی و استقبال از سال جدید را در دو محور در برنامه‌های خود قرار می‌دهد.

وی افزود: محور اول در زمینه زیباسازی ظاهر شهر است که در این راستا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و از بهمن ماه روند کار آغاز خواهد شد.

شهردار آبادان ادامه داد: بر این اساس اقداماتی همچون خط‌کشی‌ها، رنگ‌آمیزی‌ها و گل و گیاه کاری در میادین و نقاط مختلف آبادان انجام می‌شود.

وی تصریح‌کرد: باتوجه به اینکه اکنون در فصل بارندگی قرار داریم انجام این اقدامات را به بهمن ماه موکول کرده‌ایم که با اقدامات انجام شده قطعاً شاهد تغییر و تحول در چهره شهر آبادان خواهیم بود.

شیرازی بیان ‌کرد: محور دوم برنامه‌ریزی‌ها در زمینه ارائه خدمات به مسافران و مهمانان نوروزی و راهیان نور است که در این راستا نیز اقدامات و کارها در حال انجام است.

این مسئول خاطرنشان‌ کرد: برای نخستین‌بار مدیریت گردشگری را در شهرداری آبادان راه‌اندازی کردیم و در حال راه‌اندازی بسته گردشگری هستیم.

شهردار آبادان یادآور شد: در این زمینه با کشتی‌رانی رانیا مذاکراتی انجام شده است تا اقدامات لازم برای حضور این شرکت کشتی‌رانی در اروند فراهم شود.

وی اشاره ‌کرد: همچنین اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های گردشگری آبادان مهمانان نوروزی ر ا به نقاط تفریحی و مذهبی این شهرستان خواهند برد.

شهردار آبادان گفت: علاوه بر آن برنامه‌های مختلف دیگری همچون نمایشگاه، جشنواره و… نیز در طول ایام حضور مسافران نوروزی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.