پیشرفت ۶۵ درصدی مجموعه ورزشی بانوان معلول اهواز

خورنا: مدیرکل پیشین ورزش و جوانان خوزستان، از پیشرفت ۶۵ درصدی مجموعه ورزشی بانوان معلول اهواز خبر داد.

حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران قبلی و فعلی ورزش و جوانان خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مجموعه ورزشی بانوان معلول اهواز تا کنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اظهار امیدواری کرد که مجموعه ورزشی بانوان معلول اهواز به زودی به پایان برسد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیرکل پیشین ورزش و جوانان خوزستان، در ادامه سرانه ورزشی در این استان را ۹۲ صدم متر مربع اعلام کرد و افزود: از این میزان سرانه ورزشی ۵۰ صدم دولتی و ۸ صدم نیز در دست بخش خصوصی است.

وی سهم بخش خصوصی در سرانه ورزشی خوزستان را ناچیز دانست و اظهار امیدواری کرد که موانع سرمایه‌گذاری این بخش در ورزش استان برطرف شد و نقش بیشتری در این زمینه ایفا کنند.

این ورزشکار اندیمشکی در ادامه از تعمیر و تجهیز ۷۰ درصد از مکان‌های ورزشی در سراسر استان خوزستان خبر داد.

وی با بیان اینکه هشت مکان ورزشی به تملک اداره ورزش و جوانان خوزستان درآمد افزود: تاکنون شش مکان از نفت و دو مکان دیگر نیز از استانداری تحویل گرفته‌ایم.

به گفته گرشاسبی، با تملک این شش مکان از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، ۶۲۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه شد.

وی با بیان اینکه برای جوانان نیز کارهایی انجام شده است تصریح کرد: با وجود تمام تلاش‌ها ولی در ساماندهی امور جوانان موفق نبوده‌ایم.

این پیشکسوت ورزش خوزستان در ادامه به کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به ورزشکاران اشاره کرد و گفت: هر پیشکسوتی که برای رفع مشکلش به ما مراجعه کرد او را دست خالی نگذاشتیم.

مدیرکل پیشین ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: با تلاشی که همه همکاران در اداره کل و ادارات شهرستان‌ها و همچنین ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش خوزستان انجام داده‌اند از سوی وزارت ورزش و جوانان در سال‌های ۹۰ و ۹۱ به عنوان اداره بر‌تر در سطح کشور معرفی شدیم.