حفاری پیروز شهرآورد خوزستان/ عملیات غیرصنعتی همچنان در قعر

خورنا: تیم شرکت ملی حفاری شهراورد خوزستان را برد تا عملیات غیرصنعتی همچنان در قعر جدول باشد.

لیگ برتر فوتسال پس از وقفه‌ای ۲۰ روزه به دلیل تعطیلات نیم فصل با برگزاری هفته چهاردهم وارد نیم فصل خود شد.

در هفته‌ای که می‌توان آن را هفته داربی‌ها نام‌گذاری کرد تیم‌های تبریزی، اصفهانی و خوزستانی حاضر در این رقابت‌ها در برابر یکدیگر قرار گرفتند.

در یکی از بازی‌های حساس این هفته تیم شرکت ملی حفاری اهواز در برابر عملیات غیرصنعتی ماهشهر قرار گرفت که این دیدار داربی خوزستانی‌ها در لیگ برتر بود.

دیدار دو تیم در شرایطی برگزار شد که حفاری اهواز با توجه با جایگاه چهارمی خود در جدول یکی از مدعیان بود و عملیات غیرصنعتی با تنها یک برد در نیم فصل اول در انتهای جدول قرار داشت.

این مسئله موجب شده بود تا دو تیم در شرایط کاملا متفاوتی در برابر یکدیگر قرار گیرند و از سوی دیگر انگیزه‌های بازیکنان نیز بسیار متفاوت بود.

با این وجود این ملی حفاری بود که موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریف خود را با حساب هفت بر سه شکست دهد تا همچنان در صف مدعیان باقی بماند.

رامین کریمی‌نژاد چهار گل، فرید نمازی دو گل و علیرضا رفیعی برای حفاری و امیر شیرعلی ۲ و محمد حسین خانی یک گل برای عملیات غیرصنعتی در این دیدار به ثمر رساندند.

بدین ترتیب و در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال تیم حفری اهواز با ۲۸ امتیاز و یک پله صعود در رده سوم قرار گرفت و علمیات غیرصنعتی ماهشهر نیز با پنج امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.