شهرداری هندیجان نیاز به کمک جدی دولت دارد

خورنا: نایب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان گفت: شهرداری این شهر برای ادامه حیاتش نیاز به کمک جدی دولت دارد.

یوسف شکاری اظهار داشت: مشکلات ریز و درشت به جان هندیجان و شهروندان آن افتاده و از آن جایی که شهرداری بدهی بالایی دارد و با مشکلات بودجه‌ای مواجه است نمی‌تواند خدمات قابل قبولی ارائه دهد.

وی افزود: بدهی‌های شهرداری مربوط به گذشته است و مسئولان تاکنون در راستای برطرف کردن این مشکل به هر دری زده‌اند اما جز تزریق اعتبارات هیچ راهکاری برای کمک به شهرداری موثر واقع نخواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان با تاکید بر اینکه شهرداری این شهر برای ادامه حیاتش نیاز به کمک جدی دولت دارد تصریح کرد: مسئولان استانی و ملی دست روی دست گذاشته‌اند و برای نجات این شهرداری کاری نمی‌کنند و با توجه به اینکه بخش خصوصی هم وارد عمل نمی‌شود نمی‌توان درآمدزایی قابل قبولی را از شهرداری انتظار داشت.

وی ادامه داد: در فصول بارندگی شاهد آبگرفتگی‌هایی در بخش‌هایی از شهر از جمله قبرستان شمالی هندیجان هستیم اما با وجود تلاش‌های مسئولان شهری از جمله فرماندار اما باز با کمبود بودجه برای ارائه خدمات بیشتر در زمینه دفع آب‌های سطحی روبه رو هستیم.

شکاری ابراز داشت: شورای اسلامی این شهر و شهرداری با همه اقداماتی که در پیش گرفته‌اند و با وجود اینکه از همفکری و انسجام بسیار مطلوبی برخوردارند اما در بحث بودجه به بن بست رسیده و از این لحاظ شهر و شهروندان را در مضیقه قرار داده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با بررسی مشکلات شهرداری این شهر بتوان از خجالت شهروندان درآمد و هر چه سریع‌تر برای رفع مشکلات شهر هندیجان و مردم گام برداشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • افشار چشم حتما دستورات لازم را میدهم تا به شهرداری هندیجان رسیدگی شود