پروژه فاضلاب شادگان با سرعت اجرایی شود

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه فاضلاب شادگان با سرعت بیشتری اجرایی شود.

عبدالله تمیمی اظهار کرد: مردم بخش‌های مختلف شهرستان شادگان از مشکل فاضلاب به ستوه آمده‌اند و از این وضعیت بسیار ناراضی‌اند.

وی با بیان اینکه مراجعات مردمی در خصوص مشکلات فاضلاب شهرستان بسیار زیاد است افزود: اقداماتی که برای اصلاح و ساماندهی وضعیت فاضلاب شادگان در حال انجام است باید با سرعت همراه شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیستم فاضلاب این منطقه قدیمی است به همین دلیل با اندک بارندگی فاضلاب با آب‌های سطحی ادغام شده و در خیابان و کوچه‌ها سرازیر می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب در این شهر عنوان کرد: این اقدام گامی مثبت از سوی مسئولان آبفای استان با توجه به مشکلات ۳۰ ساله فاضلاب شادگان و پیگیری مسئولان این شهرستان است که امیدواریم نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد.

تمیمی در ادامه خطاب به مسئولان اجرایی این پروژه ابراز داشت: استدعا و انتظار دارم که در اجرای این پروژه که مکمل بقیه طرح‌های در دست اجرای طرح فاضلاب شادگان است نهایت همکاری را با تلاشگران شرکت آبفا داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم این شهرستان بسیار قانع و مظلوم هستند و در صورتیکه مسئولان برای آنها کوچک‌ترین خدمتی انجام دهند به تقدیر و تمجید از آن می‌پردازند به همین دلیل باید کوشید تا بهترین خدمات و بیشترین اقدامات را برای آنان ارائه کرد.

مرجع / فارس