شهردار اهواز: به توسعه و بالندگی اهواز تعصب داشته باشیم

خورنا: شهردار اهواز از تشکیل کمیته زیبا سازی شهر اهواز با هدف شتاب بخشی در توسعه وعمران شهر و رفاه و رضایت هر چه بیشتر شهروندان در آینده ای نزدیک خبر داد.
سیدخلف موسوی افزود: تشکیل این کمیته برای ساماندهی مناطق حاشیه شهر برای تدوین برنامه ها در این راستا با حضور مجموعه ای از معاونین و کارشناسان ضروری است.
وی بر لزوم تایید پروژه های مطالعاتی و انتخاب مشاور سازمان ها توسط معاون شهردار در همه سازمان ها تاکید کرد و افزود: همه باید در یک جهت حرکت کنیم و مطالبات نباید به صورت جزیره ای باشد.
موسوی تصریح کرد: آنچه برای ما مهم است توسعه و بالندگی شهر اهواز است که باید نسبت به این موضوع تعصب ویژه ای داشته باشیم، نباید به حاشیه ها توجه کنیم چون حاشیه ها موجب دلسردی در کار می شود بلکه باید با قدرت و تمام توان به مردم خدمت کنیم.
شهردار اهواز با ذکر این نکته که نباید از دیگر شهرهای کشور عقب باشیم و همه مسوول عقب ماندگی های شهر اهواز هستیم اظهار داشت: باید با همکاری هم شهر اهواز را تغییر دهیم که این کار شدنی است و تنها به یک همت مضاعف نیاز دارد ، آنچه موجب روسفیدی ما نزد خدا می شود خرسندی و رضایت مردم اهواز است.
وی بر تشکیل کمیته ای با عنوان زیباسازی برای آماده سازی شهر اهواز بویژه در آستانه عید نوروز و استقبال از میهمانان نوروزی با همکاری مناطق و سازمان زیباسازی تاکید کرد.
موسوی در ادامه نیز خواستار ساماندهی هرچه بهتر ورودی های شهر اهواز شد و افزود: زیباسازی و ورودی های شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید در اولویت قرار گیرد.
اهواز مرکز استان خوزستان یک میلیون ۲۵۰ هزار نفر جعیت دارد و در جنگ تحمیلی نیز یکی از کانون های حملات و بمباران های دشمن بعثی بود.