اولویت شهرداری شادگان حمایت از بخش خصوصی است

خورنا: سرپرست شهرداری شادگان گفت: حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیربنایی از اولویت‌های کاری شهرداری شادگان محسوب می‌شود.

حسن مزبانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: شهرداری شادگان در صف مقدم خدمت رسانی به شهر و شهروندان قرار دارد و از این‌رو باید همه مسئولان با این مجموعه همکاری کنند.

وی خدمات شهرداری را در راستای تداوم و دائمی بودن کار تعطیل‌بردار ندانست و افزود: یکی از مسائلی که دین اسلام به آن اهمیت فراوان داده، خدمت به مردم است و این خدمت زمان و مکان نمی‌شناسد.

سرپرست شهرداری شادگان افزود: خدمات رسانی بیشتر به مردم، ایجاد درآمدهای پایدار و ناپایدار، ایجاد پروژه‌های مختلف در راستای روانسازی ترافیک، تمرکززدایی از مرکز شهر، بهسازی و آسفالت‌سازی خیابان‌ها و کوچه‌ها، توجه به ساخت فضاهای سبز در حاشیه شهر، توجه جدی به بازسازی و نوسازی بازار، توجه به ساخت مراکز فرهنگی و ورزشی و حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیربنایی از اولویت‌های کاری شهرداری شادگان محسوب می‌شوند.

وی در پایان به خدمات سه ماهه صورت گرفته مدیریت خود در سطح شهر شادگان اشاره کرد و افزود: کارکنان شهرداری با نیت خدمت به مردم و همشهریان شب و روز تلاش می‌کنند تا شاهد شهری آراسته و در خور مردم با فرهنگ شادگان باشیم.