معرفی ۱۷۰۰ دزفولی برای اخذ بورسیه به وزارت علوم

خورنا: رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: از بین جوانان نخبه و برجسته بیش از یک هزار و ۷۰۰ متقاضی را در پنج سال گذشته گزینش کرده و به وزارت علوم برای جذب و بورسیه معرفی کرده‌ایم.

محمدعلی آخوندعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: در مدتی کوتاه ساختار این دانشگاه تغییر یافته و به دانشگاه صنعتی ناحیه شمال خوزستان ارتقا یافته است.

وی افزود: در همین راستا طبعا سهم بودجه‌ای افزایش یافته و حداقل ۲ تا ۸ میلیون تومان برای پروژه‌های در حال مدل شدن، صرف شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در خصوص هیئت علمی این دانشگاه عنوان کرد: تعداد اعضای هیئت علمی در پنج سال گذشته ۲۵ نفر بوده که با تشکیل هیئت اجرایی جذب اساتید برای هیئت علمی کمک بزرگی به ارتقای این مجموعه شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون و با تلاش‌های صورت گرفته تعداد اعضای هیئت علمی به ۷۳ نفر رسیده است که غالب این افراد استادیار بوده و مدارک خود را برای دانشیاری تحویل داده‌اند.

آخوندعلی خاطرنشان کرد: همچنین برای این افراد جایابی شده و از بین جوانان نخبه و برجسته بیش از یک هزار و ۷۰۰ متقاضی را در پنج سال گذشته بررسی و گزینش کرده و به وزارت علوم برای جذب و بورسیه معرفی کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به نتیجه سنجش پایگاه استنادی جهان اسلام اظهار داشت: دانشگاه صنعتی جندی شاپور رتبه برتر دانشگاه‌های صنعتی را به دست آورده است و بعد از دانشگاه چمران و علوم پزشکی اهواز رتبه برتر را دارد.

وی همچنین عنوان کرد: در سطح استان در بین دانشگاه‌های دولتی و آزاد و پزشکی و غیرپزشکی رتبه سوم را کسب کرده و در کل کشور در بین تمام دانشگاه‌ها رتبه ۶۲ را به دست آورده است.