ساختمان جدید شهرداری خرمشهر مورد بهره برداری قرار گرفت

خورنا: شهردار خرمشهر از بهره برداری ساختمان جدید این سازمان در محل بلوار امام نرسیده به پل قدیم خبر داد.

محمد حویزاوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آغاز کار احداث این ساختمان در سال ۷۴ بوده است، گفت: در طی سالهای ۸۳ و ۸۴ و مدت زمان کوتاه خدمتم در شهرداری کار احداث این ساختمان پیگیری و مراحل پیشرفت آن تا ۸۰ درصد ساخت به انجام رسید.

وی افزود: پس از آن ادامه کار احداث ساختمان شهرداری رها شد و اکنون پس از انتصاب دوباره به این سمت بار دیگر با پیگیری ادامه روند ساخت این ساختمان این پروژه ناتمام به اتمام رسید.

شهردار خرمشهر با بیان اینکه کار نمای ساختمان جدید شهرداری تا هفته آینده کامل می شود، اظهار کرد: تمامی بخشهای اداری و معاونتها به محل جدید ساختمان شهرداری منتقل شده اند.

به گفته وی معاونت خدمات شهری شهرداری و شورای اسلامی شهر خرمشهر در محل پیشین ساختمان شهرداری باقی می مانند.

حویزاوی تصریح کرد: ساختمان جدید شهرداری در سطح هفت هزار متر مربع و با زیر بنای سه هزار و ۳۰۰ متر مربع در سه طبقه (همکف و دو طبقه دیگر) احداث شده است.

وی یادآور شد: با تلاشهای صورت گرفته بالاخره گره ۲۵ ساله ساختمان جدید شهرداری گشوده شد و امروز کارکنان شهرداری در فضای مناسب به انجام وظایف خود و ارائه خدمات به شهروندان می پردازند.

شهردار خرمشهر گفت: مردم خرمشهر پس از سالها به آنچه در خور شان و شایسته آنان است دست پیدا کردند. از آنجاییکه شهرداری باید برای مردم در بحث عمران و توسعه شهری الگو باشد لذا احداث ساختمان جدید در دستور کار این شهرداری قرار گرفت و در نهایت نیز به انجام رسید.