طلاوری رئیس شورای استانی خوزستان شد

خورنا: رئیس شورای شهرستان آغاجاری با کسب ۱۳ رأی به‌عنوان رئیس شورای استانی خوزستان انتخاب شد.

مهدی طلاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری با اشاره به برگزاری انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: انتخابات اعضای هیات رییسه شورای اسلامی استان خوزستان در سالن جلسات معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد که در این انتخابات من با ۱۳ رأی به عنوان رئیس شورای استانی خوزستان، خیبر حیدری با ۱۴ رأی نایب رئیس شورای استانی، فرشاد قاسمی با ۲۰ رأی به عنوان منشی اول شورا، عیسی بهزادی با ۲۰ أی به عنوان منشی دوم شورا و سیدرضا موسوی با ۱۴ رأی به عنوان سخنگوی شورای اسلامی خوزستان انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: همچنین عیسی شرجی با ۱۲ رأی، مجاهد مقصودی با ۱۴ رأی و سعید حیاتی با ۱۴ رأی به عنوان نمایندگان شورای اسلامی استانی در شورای عالی استان‌ها و یوسف شکاری با ۱۵ رأی به عنوان نماینده شورای اسلامی استان در هیئت حل اختلافات استان انتخاب شدند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان آغاجاری تصریح کرد: امیدواریم با فضل الهی بتوانیم این مسئولیت مهم را به سرانجام برسانیم و تلاش ما در خور مردم خونگرم خوزستان باشد.

وی ادامه داد: مطمئنا این مهم در سایه همدلی و اتحاد و یکپارچگی مسئولان استان، شوراها و مردم به‌دست می‌آید.

طلاوری در پایان عنوان کرد: این شورا، علاوه بر حضور در تمام جلسات استانداری، بر عملکرد همه مدیران استان نظارت خواهد داشت تا بتوانیم زبان گویای مردم استان و شهرستان باشیم.