یک فعال سیاسی: باید کاری کنیم که فرماندار آینده هفتکل سراغ کوتوله های سیاسی نرود

خورنا: سید مجید حسینی نژاد گفت: فرماندار آینده ی هفتکل باید با بزرگان و نخبگان بنشیند و با افرادی که اهل مطالعه و صاحب برنامه هستند سرو کار داشته باشد نه اینکه دور خودش پیمانکار جمع کند.

به گزارش خورنا به نقل از هفتکل نیوز ، سید مجید حسینی نژاد از فعالان فرهنگ-سیاسی هفتکل در جلسه کارگروه توسعه هفتکل اظهار داشت: حرف هایی مطرح شده است که فلانی آمده است تا برای خود و فامیل هایش کار کند. من می خواهم بگویم اگر چه این حرف ها در گذشته بوده و قابل اثبات هم هست اما باور کنید ما آمده ایم تا از این مسایل بگذریم.

وی افزود: در طول ۲۸ ماه گذشته بیشترین ارتباط را با صالح بیگی فرماندار هفتکل داشتم اما حضور فیزیکی ام در فرمانداری تا کنون فقط ۲ بار بود.در طول یکسال اخیر هم حتی برای یک بار نزد امام جمعه جدید(حاج آقا خلیلی) نیامدم تا لااقل عرض ادبی داشته باشم.

حسینی نژاد خاطرنشان کرد: نسلی وجود دارد که سینه سوخته ی این شهر هستند.مرز هم نمی شناسند.درست است از اینجا رفته اند اما دل درگروی این شهردارند.آقای رحمانی دغدغه اش از کسانی که در هفتکل زندگی می کنند اگر بیشتر نباشد کمتر نیست.

این فعال سیاسی تصریح کرد: مجید رحمانی و مجید حسینی در این شهر دنبال چه می گردند.من وقتی از این شهر رفتم با ۴۶ میلیون پولی که از فروش خانه ام بدست آمد از هفتکل خارج شدم.بعد از دو سال اکنون سرمایه ام به ۲۲۶ میلیون رسیده است.واقعاً ما در این شهر دنبال چه هستیم؟ آیا آمده ایم تا برای خود کلاهی درست کنیم؟ما  یک هدف داریم که اگر می توانیم به شهر خودمان خدمت کنیم.

وی در ادامه سخنانش  به امام جمعه سابق هفتکل اشاره کرد و اظهار داشت :  در این راه به ما ظلم شد که از آنها می گذریم و به عده ای ظلم کردیم که از آنها عذرخواهی می کنیم.شاید راجع به شورای سوم کمی تند عمل کردیم.واقعاً از آنها عذر می خواهیم. شاید ما(مجموعه ی ما) به امام جمعه سابق(حاج آقا ابراهیمی) ظلم کردیم.ما باید برای وحدت از خودمان بگذریم. یعنی اگر به حاج آقای ابراهیمی ظلم کردیم در این جمع با شجاعت عذرخواهی کنیم و اگر به ما هم ظلمی شد از آنها بگذریم.

این فرهنگی با سابقه خطاب به مدیران رسانه های فعال هفتکل گفت: من می خواهم بگویم آقایان شهاب داودی،جواد نوروزی و سلیمان اسمی به عنوان مدیران رسانه های هفتکل ، تا امروز به هر شکلی کار کردید گذشت، ازامروز باید برای توسعه ی شهرستان با هم گام بردارید. تو را به خدا از آن فضای احساسی فاصله بگیرید.فرصت ها را تبدیل به تهدید نکنید.اگر قرار است مطلبی کاملاً انتقادی بنویسید قبل از ان با هم مشورت کنید و به این نتیجه برسید که آیا انتشار این مطلب کمکی به توسعه ی شهرستان می کند یا خیر و آن موقع بپردازید.

حسینی نژاد در ادامه تصریح کرد: آقایان ؛ مجید حسینی به هیچ وجه قصد برگشت به هفتکل را ندارد . خیال تان از این بابت راحت باشد.اگر روزی خودتان احساس کردید می توانم به عنوان یک سرباز به شما خدمت کنم به من بگویید تا بیایم.

وی همچنین گریزی به وضعیت مدیریت کلان شهرستان زد و گفت: این کارگروه می خواهد برنامه و نقشه ی راهی را ترسیم کند تا هر فرمانداری و مدیری به این شهر آمد دچار روزمره گی نشود و به دنبال کوتوله های سیاسی نرود. با بزرگان و نخبگان بنشیند و با افرادی که اهل مطالعه و صاحب برنامه هستند سرو کار داشته باشد نه اینکه دور خودش پیمانکار جمع کند و وقت خودش و مردم را تلف کند.