آقای جلیلی؛ در حوزه ی شما هفتکل چندم است؟

خورنا: این موضوع آنقدرها مهم نیست که حتی در یک مطلب چند خطی به آن بپردازیم و نیک می دانیم تلاش برای بازپس گرفتن حقوق حقه ی مردم این شهر غریب به تقدم و تاخر نام هفتکل در یک جمله نیست.

به گزارش خورنا به نقل از هفتکل نیوز، در سالیان متمادی ، هفتکل که برای حوزه سرزمینی مسجدسلیمان به مثابه ی یک وصله ی ناجور (و البته در پاره ای از زمان مفید !) تلقی می شد ، رسیدگی به مشکلات آن از سوی نمایندگان و مسئولان این حوزه ، در درجه ی چهارم اهمییت قرار داشت.

تقسیم  اعتبارات نفتی در زمان توزیع بودجه و تخصیص قطره چکانی به هفتکل  از بارزترین نکاتی است که ادعای بالا را تایید می کند.ضمن اینکه عدم توجه نمایندگان ادوار مختلف ( به عنوان تنها نقطه ی اتکای مردم هفتکل برای مطالبه گری از مجموعه ی مسئولان حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ) به ظرفیت های انسانی و معضلات منطقه ای نیز سابقه ی تاریک نمایندگان مجلس را نشان می دهد.

با این حال ، هفتکلی ها همواره تصور می کردند برای نمایندگان دردرجه ی دوم و یا سوم اهمییت هستند و این به دلیل استفاده از عبارات و عناوینی بود که برای نام بردن از نمایندگان در رسانه های دیداری و شنیداری مورد استفاده قرار می گرفت.

نگاهی گذرا به سایت رسمی نماینده فعلی اما نشان می دهد که کمتر مهم بودن هفتکل در بین شهرهای تابعه ی حوزه مسجدسلیمان  دیگر مثل گذشته خود را در پس عناوین پنهان نکرده و شهرهای دیگر مورد توجه بیشتری قرار دارند.

این مهم را بدین جهت ادعا می کنیم که آقای دکتر جلیلی خوب می دانند ، ترکیب و ترتیب عبارات و عنوان ها  آن هم در دنیای سیاست بدون دلیل نیست و اگر فکر کنیم جملات بدون زمینه ی فکری قبلی به وجود آمده اند ساده انگاری محض است.

البته این موضوع آنقدرها مهم نیست که حتی در یک مطلب چند خطی به آن بپردازیم و نیک می دانیم تلاش برای بازپس گرفتن حقوق حقه ی مردم این شهر غریب به تقدم و تاخر نام هفتکل در یک جمله نیست و به این موضوع هم واقفیم که : چه از همین امشب نام هفتکل در اول شهرهای دیگر بیاید و چه از بین نام ها حذف شود برای هفتکل فرقی نمی کند اما غرض این بود که بگوییم چشم هایی در میان مردم هست که رفتار وکلای خود را مرور کرده و به نیات و اهداف آنها به سادگی پی می برند.

پس چه بهتر که با مردم شفاف باشیم و حقایق را کتمان نکنیم.

تصویر زیر از هیدر سایت رسمی دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی است که واقعیت موجود بیست ساله را نشان می دهد.

خبرگزاری هفتکل ندا ، رقابت در صداقت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس متاسفانه نمایندگانی که مسجد سلیمانی هستند فقط ارا مردم هفتکل رامیخواهند نه مردم را چراکه اگر غیر ازاین بود از سهرابیها .رضاییها چه برامد که ازاین چه براید