دانشگاه رامین خوزستان در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

خورنا: رییس گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان گفت: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

به گزارش خورنا، علی رجب زاده رشته های مورد پذیرش این دانشگاه را پنج رشته باغبانی، زراعت، بیوتکنولوژی، تغذیه دام و ژنتیک و اصلاح دام در مقطع کارشناسی ارشد عنوان کرد.

وی گفت: امسال دومین سال است که این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد و در هر رشته به غیر از رشته بیوتکنولوژی ۱۵ دانشجو و در رشته بیوتکنولوژی پنج دانشجو پذیرش می شوند.

رجب زاده افزود: زمان آزمون کتبی یا مصاحبه یا بررسی مدارک تحصیلی و پژوهشی در ۳۰ دی ماه امسال لغایت دوم بهمن ماه است و داوطلبان می توانند تا تاریخ ۲۱ دی ماه جاری به این دانشگاه ارسال کنند.

وی گفت: سال گذشته نیز در پنج رشته دانشجو پذیرقته شد ضمن اینکه دانشگاه به دنبال آوردن مقطع دکتری است و تا کنون موفق به دریافت مجوز رشته دکتری تغذیه دام شده ایم اما هنوز در دانشگاه فعال نشده است.

رجب زاده افزود: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با این دانشگاه تماس بگیرند و یا به سایت این دانشگاه مراجعه کنند.