فرماندار هندیجان خواستار رسیدگی به وضعیت جاده‌های این شهرستان شد

خورنا: فرماندار هندیجان خواستار رسیدگی به وضعیت جاده‌های این شهرستان شد.

بهروز فرج‌اللهی فرماندار شهرستان هندیجان در گتفتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: دائما شاهد تصادفات بسیاری در جاده‌های هندیجان به سمت دیلم و یا هندیجان به ماهشهر و دیگر مسیرهای ارتباطی این شهرستان هستیم.

فرج اللهی افزود: این موضوع تنها مربوط به امروز نیست و از سالهای گذشته تا به حال شاهد هستیم که شهروندان و مسافران این جاده‌ها گرفتار این گونه حوادث جاده ای می باشند.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه مسئولان رسیدگی به وضعیت جاده‌های هندیجان را جدی بگیرند، تصریح کرد: این اقدام جز با حمایت مسئولان ملی و استانی به اتمام نخواهد رسید که امیدواریم هر چه سریع‌تر و پیش از اینکه شاهد از دست دادن جان دیگر شهروندانمان باشیم توسط دولت محترم نسبت به این مردم عنایتی شود و این معظل چند ساله حل گردد.

نماینده عالی دولت در هندیجان بیان داشت: هر ساله هم زمان با تعطیلات نوروزی و ایام تعطیلات دیگر، با توجه به مکان های گردشگری و دیدنی مسافران زیادی برای سیاحت و زیارت به این منطقه و شهرهای همجوار رهسپار می‌شوند که البته به دلیل قرارگیری هندیجان در مسیر ارتباطی دیگر جاده‌ها مثل دیلم و گناوه نیاز به توجه و بررسی بیشتر دارد.

انتهای خبر/ وهاب شیرعلی