پرداخت کمک هزینه ازدواج به نوعروسان شهرستان باوی

خورنا: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان باوی از پرداخت کمک هزینه ازدواج به دختران زیرپوشش این نهاد در این شهرستان خبر داد.

راهی عمرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به منظور تشویق جوانان برای امر پرخیر و برکت ازدواج که سنت نبی اکرم (ص) بوده، این نهاد ۲۴ فقره کمک هزینه ازدواج برای دختران زیرپوشش به ارزش ۲۴۵ میلیون ریال پرداخت کرده است.

وی افزود: در شرایط کنونی که هزینه‌های سرسام‌آور ازدواج و پایبندی به آیین‌های غلط و بی‌اساس در میان خانواده‌ها راه را برای ازدواج به‌موقع بسیاری از جوانان سد کرده پرداخت این تسهیلات کمک خوبی برای تشکیل زندگی آنهاست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان باوی تصریح کرد: این نهاد در یک ابتکار و اقدام خداپسندانه از سال ۱۳۷۰ تاکنون با تدارک جهیزیه و پرداخت هزینه ازدواج موجبات ازدواج آسان، بی‌پیرایه و آبرومندانه تعداد زیادی از دختران و پسران جوان را فراهم ساخته است.

عمرانی تصریح کرد: در نظر داریم کلاس‌های مشاوره قبل و بعد از ازدواج را به منظور تحکیم بنیان خانوده در این نهاد برگزار کنیم تا بتوانیم آموزش لازم را به مددجویان داده و آنان را به سوی زندگی سالم سوق دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که مسئولان، خیران و مردم انسان‌دوست این شهرستان بتوانند با مساعدت مالی خود در این امر مقدس شریک شوند و باری از دوش مددجویان بردارند.