سونی اندروید ۴.۳ را برای ۴ گوشی اکسپریا عرضه کرد

خورنا: شرکت سونی پس از عرضه آپدیت ۴.۳ برای دو گوشی اکسپریا Z اولترا و Z1 اکنون این آپدیت را برای گوشی‌های اکسپریا Z ، ZL ، ZR و تبلت اکسپریا Z نیز قابل دانلود کرده است.

همانند دو گوشی Z1 و Z اولترا، آپدیت اندروید ۴.۳ قابلیتهای نظیر دوربین اجتماعی هوشمند سونی را به همراه خواهد داشت که به کاربر این امکان را می‌دهد که ویدئوهای ضبط شده را به صورت زنده در فیس بوک قرار دهد.

همچنین با این آپدیت قابلیت جدیدی موسوم به “تایم شیفت برست” دریافت می‌شود که به کاربر این امکان را می‌دهد که ۶۱ عکس را در مدت زمان دو ثانیه بگیرد.

همچنین در این چهار گوشی امکانات اختصاصی سونی شامل واکن، پیام کوتاه، مشخصات تراکها و اکسپریای من، آلبوم و فیلم‌ها بهبود می‌یابد.

آخرین بهبود وضعیت که به همراه آپدیت ۴.۳ ظاهر می‌شود، شامل یک حالت جدید ذخیره باتری است که گزینه‌های جدیدی را برای افزایش مدت شارژ باتری به همراه دارد. سونی همچنین تم‌های جدیدی را به همراه نسخه جدید اندروید عرضه کرده است.

شرکت سونی اعلام کرده که عرضه این آپدیت برای کشورها و اپراتورهای مختلف متفاوت خواهد بود ولی عرضه آن در جریان است. همچنین سونی اعلام کرده که در هفته های آتی اندروید ۴.۴ کیت کت را نیز برای این چهار گوشی عرضه خواهد کرد اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

اما عرضه آپدیت ۴.۳ برای این گوشیها باعث می‌شود زمان انتظار برای دریافت اندروید ۴.۴ برای کاربران آنها کمتر به نظر برسد.