انتقاد امام جمعه از اختلافات طایفه‌ای در لالی

خورنا: امام جمعه موقت لالی از اختلافات طایفه‌ای در این شهرستان به شدت انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام عباس جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در لالی اظهار کرد: نباید اختلافات در بین طوایف شهرستان لالی وجود داشته باشد.

امام جمعه موقت لالی افزود: اختلافاتی که در بین برخی از طوایف و تیره‌ها وجود دارد یکی از مواردی است که موجبات رنجش جامعه را به وجود می‌آورد.

وی تاکید کرد: حکم عقل این است اگر کسی اشتباهی را مرتکب شد‌‌‌ همان فرد باید به دست قانون مجازات سپرده شود تا به جزای اعمال خود برسد و نباید جز این باشد.

به گفته جعفری، نباید هر کسی کلانتر شهر شود و با کسانی که اشتباه می‌کنند برخورد کند زیرا این مسائل بی‌قانونی را برای جامعه در پی دارد.

وی اقدامات خود‌سرانه برخی از افراد را خلاف برادری بین طوایف در لالی دانست و تاکید کرد: اگر کسی بخواهد با متخلفان باب میل خود برخورد کند به ایل و تبار خود خیانت کرده است.

امام جمعه موقت لالی به بیان حدیثی از پیامبر اعظم (ص) در مورد اختلاف افکنی پرداخت و از همه شهروندان خواست که نگذارند چهره بدی از شهر لالی به دیگر هموطنان معرفی شود.

این مسئول در ادامه به برخی اختلافات در لالی اشاره کرد و اظهار داشت: کسی که در پی اختلاف افکنی بین مردم است در دنیا و آخرت سعادتمند نمی‌شود.

وی با ابراز خوشحالی از اجرای طرح روشنایی ورودی شهر لالی از مسئولان خواست تا در راستای خدمت‌رسانی به مردم، این طرح را کامل کنند.

جعفری اظهار امیدواری کرد که برای رفع مشکلات عبور و مرور شهروندان، طرح روشنایی ورودی لالی تا محل سه راهی ابتدای این شهر اجرا شود.