مسئولان رسیدگی به وضعیت جاده‌های هندیجان را جدی بگیرند

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: مسئولان رسیدگی به وضعیت جاده‌های هندیجان را جدی بگیرند.

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: روزانه شاهد تصادفات بسیاری در جاده‌های هندیجان به سمت دیلم و دیگر مسیرهای ارتباطی این نواحی هستیم.

وی اضافه کرد: این موضوع مربوط به امروز و دیروز نیست و دیر زمانی‌ است که شهروندان و مسافران این جاده‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه مسئولان رسیدگی به وضعیت جاده‌های هندیجان را جدی بگیرند، تصریح کرد: این اقدام جز با حمایت مسئولان ملی و استانی به سرانجامی نخواهد رسید که امید می‌رود هر چه سریع‌تر و پیش از اینکه شاهد از دست دادن جان دیگر شهروندانمان باشیم صورت پذیرد.

وی بیان کرد: هر ساله همزمان با تعطیلات نوروزی، مسافران زیادی برای سیاحت و زیارت به این منطقه و شهرهای همجوار رهسپار می‌شوند که البته چون هندیجان در مسیر ارتباطی دیگر جاده‌ها چون دیلم و گناوه قرار گرفته است نیاز به بررسی جاده‌ای ویژه‌تری دارد.

فرج‌اللهی در پایان از شهروندان خواست تا به نتیجه رسیدن پیگیری‌ها برای بهسازی جاده‌های هندیجان با احتیاط بیشتری تردد با خودروهایشان را در دستور کار قرار دهند تا مشکلی برای خود و یا دیگر مسافران جاده ایجاد نشود.