محسن رضایی: مسئولان به کنار گذاشتن تحریم‌ها دل خوش نکنند

خورنا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای با ۱+۵ از مسئولان خواست به کنار گذاشتن تحریم‌ها دل خوش نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، محسن رضایی صبح امروز در جمع مردم مسجدسلیمان در محله نفتون این شهر اظهار کرد: نباید مسئولان کشور به کنار گذاشتن تحریم‌ها دل خوش باشند.

وی در ادامه به انجام مذاکرات هسته‌ای با گروه ۱+۵ اشاره کرد و گفت: مذاکرات هر چه قدر پیش برود خوب و مطلوب است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با توصیه مسئولان کشور برای دل خوش نکردن به لغو تحریم‌های علیه جمهوری اسلامی تصریح کرد: دولت با یک دست مذاکرات و دیپلماسی را انجام دهد و با دست دیگر اقتصاد و معیشت مردم ساماندهی کند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با اشاره به جمعیت جوان کشور خاطرنشان کرد: الان جامعه دچار یک پنجره جمعیتی شده است.

وی با بیان اینکه جمعیت کشور تا ۱۰ سال دیگر جوان است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران بعد از این زمان رو به پیری می‌رود.

به گفته رضایی، هم‌اکنون پنجره‌ای به روی ما باز شده است و انبوهی از جوانان تحصیل کرده و با نشاط در کشور ما وجود دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید از استعداد‌ها و توانمندی‌های جوانان استفاده کرد تا ۱۰ سال جلو بیفتیم و گرنه رو به پیری می‌رویم، متذکر شد: اگر کار و تولید انجام نشود جمعیت جوانی که دارای استعدادهای زیادی هستند دچار مشکل می‌شوند و به تبع آن نیز مشکلاتی در کشور به وجود می‌آید.

این مقام مسئول در ادامه فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را همه ارادتمندان آن حضرت تسلیت گفت.

رضایی بیان کرد: در این ایام از سراسر دنیا به کربلا و زیارت امام حسین (ع) می‌روند زیرا همه انسان و‌ها ملت‌ها مدیون و بدهکار حضرت سیدالشهدا (ع) هستند.

وی در پایان به بیان برخی از خصوصیات قوم بختیاری پرداخت و اظهار داشت: بختیاری‌ها همیشه در خط نهضت جهانی برای اصلاح بشر بوده‌اند و انسان‌های ولایت مداری هستند که در این زمینه زبانزد خاص و عام می‌باشند.