پروژه ۴ بانده کردن محور هندیجان – دیلم در حال انجام است

خورنا: رئیس راه و شهرسازی هندیجان گفت: پروژه چهار بانده کردن محور هندیجان – دیلم در حال انجام است

حجت‌الله ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: به‌منظور تسهیل تردد در جاده‌های ارتباطی کشور و مسیر هندیجان به دیلم و ماهشهر فاز سوم جاده هندیجان به دیلم وبه طور کامل تکمیل و با پیشرفت فیزیکی۱۰۰درصد انجام شده است.

وی افزود: فاز چهار این پروژه نیز به طول ۱۲ کیلومتر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین اعتبار می‌توان تا پایان سال ۹۲ به بهره‌برداری کامل رساند.

رئیس راه و شهرسازی هندیجان اعتبار این پروژه را ۱۳ میلیارد در فازهای سه و چهار عنوان کرد و ادامه داد: از مسئولان استانی و کشور می‌خواهیم که اعتبارات بیشتری در اختیار این اداره قرار دهند تا بتوانیم پروژه‌ها را ادامه دهیم.

ابوعلی تصریح ‌کرد: با توجه به تصادف جاده‌ای در مسیر هندیجان به دیلم که به دلیل رعایت نکردن مسائل ایمنی و دقت نکردن به علائم و تابلوهای مسیر که در روزهای اخیر باعث مرگ سه تن از هموطنان شد و از رانندگان وسایل نقلیه می‌خواهیم در طول روز و شب به علائم رانندگی توجه داشته باشند بخصوص در فصل بارندگی و مه که باعث حوادث ناگوار می‌گردد شاهد نباشیم.

رئیس راه و شهرسازی هندیجان خاطرنشان کرد: با حمایت‌ها فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان اقدامات مناسبی برای تخصیص اعتبارات محورهای هندیجان انجام شده است که امیدواریم با اختصاص آنها شاهد بهره‌برداری از تعدادی از این پروژه‌ها باشیم.